E-wok Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Som emne sier så har jeg litt grafikk problemer i AoE3, eller vet ikke helt om jeg ville kaldt det Grafikk-problemer, men det hakker/lagger når jeg beveger bildet rundt omkring kartet. Er dette fordi jeg har for dårlig skjermkort eller? Jeg har siste driver og directX til skjermkortet. Tror ikke det kan være prosessoren eller RAM'n som er for svak. (P4 3.0ghz ,1G) En annen ting er i BFME 2 (som ser dritbra ut), Trenger man insane skjermkort for å drive det? Isåfall hvilket skjemkort bør jeg velge så jeg kan drive sånne her type spill glatt og enkelt med bra grafikk, som varer en stund framover i viderkommende spill?
zeox Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er dette fordi jeg har for dårlig skjermkort eller? Hadde hjulpet om du hadde skrevet hvilket grafikkort du har
E-wok Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Har Geforce 5700LE 256 MB, by the way
Signatur Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Rammen og CPU'en din er helt topp. Det kan være skjermkortet. Prøv å sette ned oppløsningen. Hvis det da hakker mindre er det skjermkortet som er for svakt.
TSP Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hm. Helt til i går hadde jo jeg Geforce FX 5700+ (256mb). Og det gikk helt fint her da, dog jeg opplevde litt lagging. Men kanskje du burde slakke litt på grafikkinstillingene da. For jeg kan ikke skjønne hvorfor LE skal være såå mye dårligere enn det jeg har. Hvor mye hakker/lagger det? Lite, middels, mye... EDIT: Skal prøve å svare på ditt andre spørsmål. Noen offisielle minmimumskrav er det ikke, men det er alltid noen som har noen anelser... Jeg har markert det som kan være avc interesse for deg **ASSUMED** System requirements:If you could run BFME I, you should be able to run BFME II at the same framerate but at slightly slower settings. The new water shader system in BFME II will probably be the most demanding. Don't expect to see reflections and wakes at low graphical settings. What I (AgmLauncher) would predict: For good gaming experience, you should have at least a 2 ghz CPU, a radeon 9800XT or higher or GeForce FX5900Ultra or higher. 128mb minimum of video memory, 512mb minimum of system memory. This NOT to say you cant run it on slower machines, but you'd have to turn the graphics settings of the game way down. My system: Athlon 64 3200+ Venice @ 2.0 ghz 1gig Corsair XMS DDR400 PNY GeForce 6600GT SLI 128 This runs BFME I on the highest possible graphics settings (1600x1200, no AA/AF) perfectly. There's no reason why it shouldnt run BFME II any less. So if you have a system with similar specs, you should be fine. Also note, that before this I was using a 1.7ghz Athlon 2100+, 768mb of PC2100 ram, and a Radeon 9800 non pro 128 and could run BFME I at 1280x960 at around med-high graphics settings. Husk at et 5700 LE 256mb er ikke så langt ifra å være like bra som et 5900 med bare 128mb. TSP Endret 6. oktober 2005 av The Strategy-player
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå