Misantropen Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Trenger å få lagt Ghost 10 inn (som plug-in) på en slik "Bart PE" bootbar cd, slik at jeg kan få tatt Ghost-images av maskiner og lagret dem på et nettverksshare. Kan ikke bruke DOS-floppyene som Ghost lar deg lage til dette formålet, i mangel av floppy på fler av maskinene. Ikke fungerer de med Broadcom nettverkskort heller. Link til Bart PE, for de som lurer. Jeg finner kun "plug-ins" som lar deg bruke Ghost 8 og 9 (som jeg ikke har). Ghost 8 støttes av PE buildern til Bart, mens Reatogo X har en plugin creator som lar en bruke Ghost 9.0. Filstrukturen og filnavn til Ghost 10 er helt forskjellige fra Ghost 9, for jeg klarer ikke "lure" Plug-in buildern til å bruke Ghost 10, får masse meldinger om "files missing" osv.. Er det noen som vet hvordan jeg skal lage en bootbar CD med Ghost 10 og nettverksstøtte? Trenger nødvendigvis ikke benytte meg av Bart PE (men det var det nærmeste jeg kom en løsning ).
kvase Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 hei du mosse kråka eneste jeg vet som har de mulighetene er Ghost 2003.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå