Gå til innhold

Nettbutikk som selger importmobiler fra asia.


Anbefalte innlegg

Jeg har en onkel i Taiwan som har en mobilbutikk og selger en del mobiler. Han kan derfor skaffe mobiler til meg for en god pris. Derfor vurderer jeg om jeg skal starte en nettbutikk og selge mobilene her i Norge. Dette er selvfølgelig snakk om mobiler som ikke selges her i Norge, og dermed ikke har verken norsk meny eller norsk T9. Det er den eneste ulempen. Når det gjelder garanti, blir det ett år, og hvis noen mobiler har problemer, sendes den bare tilbake dit for å fikses.

 

Tror dere dette kan ha salgspotensiale? Kunne dere ha tenkt dere å kjøpe en mobil uten norsk meny, men med fin og unik design?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idèn er flott den, men det er ikke sikker marginene blir så bra som du først hadde forespeilet deg.

 

Husk at det skal betales toll? og moms. Husk også at du kan få tv2 hjelper deg på besøk med en illsint kunde etter 18 måneder siden du nekter han å reklamere. Dersom du importerer blåmandagtelefoner kan du gå på en skikkelig smell økonomisk. Men jeg vil anta at de fleste som kjøper av deg vil være "snillere" med deg enn vanlige forbrukere da gadget freaks ikke skal ha en telefon i evig tid.

 

Selv ville jeg ikke kjøpt en telefon uten norsk T-9 ordbok, men det er kanskje ikke så mye stress og programere den selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...