RaymondK Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Okey problemet er at når jeg spiller San Andreas kommer det et kjappt blåflash(regner med det er en blåskjerm) og PCen restarter! Får ALDRI blåskjerm ellers, bare når jeg spiller San Andreas, skal det også nevnes at San Andreas er eneste spillet jeg spiller for tida Ingen som har noen som helst aning om hva jeg kan forsøke for å bli kvitt dette! Dere kan sikkert forstå hvor uendelig frustrerende dette er
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 maskinvare? holder dette eller hva med å skru ned på grafikken?
RaymondK Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kjører det på en P4 2Ghz og et Geforce4 Ti4600, 512mb Rdram... Burde ikke dette holde? Grafikken ser jo ikke så veldig forandret ut i forhold til de eldre versjonene... Hvilke innstillinger er det egentlig man har å velge i? Kunne bare finne for oppløsninga å lysstyrken, kjører bare på 800x600 da:P Endret 4. oktober 2005 av Dr. Greenthumb
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 SKRIKING OG SKRÅLING I EMNETITTELEN (OG ELLERS I INNLEGGENE, FOR DEN SAKS SKYLD) ER IKKE ØNSKET HER PÅ FORUMET. VENNLIGST ENDRE EMNETITTELEN TIL EN SOM ER MER BEHAGELIG FOR ØYNENE.
RaymondK Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Hehehe, ja, ok! Kan ikke du bare fikse det da? Vet ikke hvordan man gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå