BareGjest Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei .. Har en noe eldre alarm av typen Alpha Security c4 som har hengt seg? Lysdioden i front bare lyser konstant - batteriet på samtlige fjernkontrollere fungerer fint - men det skjer ikkeno verken med alarm eller sentrallås når jeg prøver å slå den på? Ringte et verksted og de mente at det har gått fullstendig i stå og at min eneste mulighet var å få bytte ut en-eller-anna boks til 1900,- ..noen som har tips eller skal jeg bare få bytte ut den en-eller-anna boksen?
Mixman404 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Med mindre du liker fin-elektronikk så bytter du boksen :!:
BareGjest Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Men det å eksempelvis koble ut batteri en stund og koble den på igjen kommer ikke til å funke - går det an å "boote" en alarm på samme måte som en maskin?
larschroe Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det kan jo være verdt et forsøk å koble fra batteriet, da. Minst 10 til 15 minutter.
BareGjest Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Det å koble fra batteriene fungerte faktisk helt fint - alarmen er oppe og går igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå