kroekkete Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hei, Jeg forsøkte meg med en liten frekkis her, i et forsøk på å unngå javascript. Det fungerer i FF og Opera, men ikke IE. Er det noen som vet om et hack som gjør at prinsippet virker i IE også? (Det jeg forsøker å oppnå er at ny side lastes når man velger radio-knappen.) <a href="side_ny.php?publiseres=1"><input type="radio" name="publiseres" value="1"></a> Mvh Primaxx EDIT: Endret heading Endret 3. oktober 2005 av primaxx
Christian. Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 <a href="side_ny.php?publiseres=1" target="_blank"><input type="radio" name="publiseres" value="1"></a> Kansje slik?
kroekkete Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Beklager, forklarte litt dårlig her. Jeg skal ikke åpne et nytt vindu i nettleseren, kun få brukeren til å bytte (faktisk ikke engang bytte, bare refreshe siden de er på. Radioknappen ligger på side_ny.php) adresse, som en hvilken som helst vanlig lenke. I Opera og FF virker radioknappen som en hyperlenke, noe den ikke gjør i IE. Er det mulig å få til dette også i IE, uten å bruke js?
endrebjo Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hva med å legge et bilde av en radio-button i linken istedet?
Steinmann Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Blir feil å bruke en input her ja. Skal du ha en link som ser ut som en rado er du nok pent nødt til å style den slik med css
kroekkete Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Sukk... Jaja, takk for svar! Det gikk så greit i Opera og FF, ergerlig at det ikke er mulig å gjøre det samme i IE! Vel, får sette meg ned å lage et bilde eller to av en radiobutton...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå