El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Heisann! Problemet mitt begynte for et par dager siden, Når browseren skal vise bilder, henger den seg totalt opp. Jeg bruker Avant Browser og har ikke testet med Firefox siden den aldri viser bilder skikkelig.
Haraldson Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (...) og har ikke testet med Firefox siden den aldri viser bilder skikkelig. Høh? Den blir du nødt til å utdype.
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 (...) og har ikke testet med Firefox siden den aldri viser bilder skikkelig. Høh? Den blir du nødt til å utdype. Den viser bare nor grått der bilde skal være. Laster ned for å teste igjen nå.
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Eller det ser ut til å funke nå, viser bilder fint. (firefox) Kanskje jeg skal bytte? Men liker ikke designet til Firefox. Må lære meg noen trix her.
Haraldson Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Designet kan du lett bytte vha. skins, layout er lett å endre på... Bare å spørre om det er noe du lurer på angående «modifiseringa».
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Designet kan du lett bytte vha. skins, layout er lett å endre på... Bare å spørre om det er noe du lurer på angående «modifiseringa». Har du en link der det står litt om dette? Avant var faktisk litt raskere og.
Haraldson Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 http://www.scotsnewsletter.com/best_of/firefox.htm Litt om tweaking i alle fall... http://www.atruereview.com/firefox/index.php Om utseendet, mener jeg har sett en bedre en, Google er din og min venn.
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 http://www.scotsnewsletter.com/best_of/firefox.htmLitt om tweaking i alle fall... Stod mye der. Har du gjort noe som du kan anbefale?
Haraldson Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har i alle fall installert en hel del av ekstensjonene som er nevnt. Hvilke du har bruk for får du finne ut selv. Det står også om tweaking i about:config, der har jeg også rota litt rundt og triksa og miksa.
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Har trixet litt i about:config for å gjøre det raskere, Kan ikke si jeg har merket forskjell. Finnes det ikke en muse kombinasjon som gjør at man går tilbake? aller helst vil jeg bruke knappene på siden av min MX1000, men dem funker jo ingen andre plasser en IE.
Haraldson Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Mine fram/tilbake-knapper funker fint i Firefox, mulig du må ta deg en tur i musedriverne og tukle litt? Du kan jo også laste ned en av mousegesture-ekstensjonene, da kan du bare holde inne høyre musetast og dra mot venstre, for så å slippe - og nettleseren går ett hakk tilbake i historien. Dette er for øvrig bare én av gesturene du kan utføre.
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Mine fram/tilbake-knapper funker fint i Firefox, mulig du må ta deg en tur i musedriverne og tukle litt? Du kan jo også laste ned en av mousegesture-ekstensjonene, da kan du bare holde inne høyre musetast og dra mot venstre, for så å slippe - og nettleseren går ett hakk tilbake i historien. Dette er for øvrig bare én av gesturene du kan utføre. Hvilken mus har du da? Får det ikke til med Logitech driverene. Altså det virker når musedriveren ikke er instalert, men da virker ikke sånn "fort skrolling"
Haraldson Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har en MS IntelliMouse Explorer 4.0 eller hva den heter... Kjipt at det ikke funker med Logitech-driverne installert, men da kan du jo gå for forslag nummer to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå