Gjest member-60584 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 lagde en liten PvP video for noen dager siden. posta den på official realm forum og rogue forum da. poster den her nu. hehe http://files.filefront.com/pvpvid1wmv/;418...;/fileinfo.html
Vehirion Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 nice! nettopp sett den, en av dei bedre pvp videoane eg har sett faktisk menne.. hvilken build du har da?
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Fin film franck.. ser ut som han har en "seal fate" build 31/8/12(eller 30/8/13), vertfall den jeg har og det så ut som han hadde den.
Gjest member-60584 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 seal fate ja. 31/8/12. men det er veldig gamle klipp. nu har jeg 21/8/22. for å abuse prep. prep = i win button.
abraxa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Tja, hva skal man si? Masse 1vs1 der du åpner, kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Det er jo "godt håndtverk", jeg ser jo at du er god, men det blir ikke så veldig spektakulært. Edit: Det derre "fuck off/my kill" greiene var bare patetisk Endret 1. oktober 2005 av abraxa
Gjest member-60584 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Tja, hva skal man si? Masse 1vs1 der du åpner, kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Det er jo "godt håndtverk", jeg ser jo at du er god, men det blir ikke så veldig spektakulært. Edit: Det derre "fuck off/my kill" greiene var bare patetisk selvfølgelig jeg kan springe rundt timesvis per dag å recorde og greie å gulle noe spektakulært også stappe det i en video. i videon er det helt vanlige avg day kills. er ikke lagd for å imponere(var litt skryt i slutten, men litt skryt er alltid bra), liker PvP videoer. ville lage en selv. blir vel flere etterhvert og. angående fuck off greiene. jeg er rogue i en RPG.
Lacim Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 "Epic huntar didnt want to melee me (((((" Cry me a river. Festlig at du nevner "epic" hunter når du selv har en del. Du møtte heller ikke de mest drevne folka kan en si. Masse rank 2 og 3. Videoen var i og for seg grei, men som abraxa sier, ikke noe å ta av seg hatten for. La også merke til at en god del av killsa må ha vært av eldre dato, stunresist kan umulig ha vært buffa da du tok opp dette. Slapp heldigvis å se mange lamme Battleground-kills, takk for det. "fuck off, my kill" er noe av det lammeste jeg har sett i en pvp-video. Ever.
Krims Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) *LASTE NED* EDIT: *VENTE TIL I MORGEN* (Latterlig kø på Filefront nå ) Endret 2. oktober 2005 av Rodney Mullen
Xtra Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Pinella: rank har LITE å si på pvp skills. Kan være Marshals som har leechet honor hele veien og det kan være sargeants som gjør det rederlig ( og ikke har spilt så mye BG som den marshalen)
p0zz Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Rå film, og jeg har sett mange av pvp filmer. Good work
AvaloN - TLW Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 kan ikke se den her ifra,,,men hvordan filmer jeg i WoW? må jeg bruke fraps?
Gjest member-60584 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 "Epic huntar didnt want to melee me ((((("Cry me a river. Festlig at du nevner "epic" hunter når du selv har en del. Du møtte heller ikke de mest drevne folka kan en si. Masse rank 2 og 3. Videoen var i og for seg grei, men som abraxa sier, ikke noe å ta av seg hatten for. La også merke til at en god del av killsa må ha vært av eldre dato, stunresist kan umulig ha vært buffa da du tok opp dette. Slapp heldigvis å se mange lamme Battleground-kills, takk for det. "fuck off, my kill" er noe av det lammeste jeg har sett i en pvp-video. Ever. høres ut som du koker av sinne. lagde video for morroskyld. avg day kills klippan er ganske gamle ja. "epic hunter didnt want to melee me" jeg har hørt for mye "hunters can melee too"... er ikke helt fan av battleground kills i PvP videoer selv.
Lacim Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Da tror jeg du misforstod litt.. Å lage en pvp-video med kjedelige kills, er ikke akkurat det man ønsker å se. 1v1 hvor du alltid får opener, klart det er lett å vinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå