Gå til innhold

Rogue PvP video

Gjest member-60584

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

seal fate ja. 31/8/12. men det er veldig gamle klipp.

nu har jeg 21/8/22. for å abuse prep. prep = i win button.

Skrevet (endret)

Tja, hva skal man si? Masse 1vs1 der du åpner, kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Det er jo "godt håndtverk", jeg ser jo at du er god, men det blir ikke så veldig spektakulært.

Edit: Det derre "fuck off/my kill" greiene var bare patetisk

Endret av abraxa
Gjest member-60584
Skrevet
Tja, hva skal man si? Masse 1vs1 der du åpner, kan ikke si at jeg er så veldig imponert. Det er jo "godt håndtverk", jeg ser jo at du er god, men det blir ikke så veldig spektakulært.

Edit: Det derre "fuck off/my kill" greiene var bare patetisk

selvfølgelig jeg kan springe rundt timesvis per dag å recorde og greie å gulle noe spektakulært også stappe det i en video. i videon er det helt vanlige avg day kills.

er ikke lagd for å imponere(var litt skryt i slutten, men litt skryt er alltid bra), liker PvP videoer. ville lage en selv. blir vel flere etterhvert og.

angående fuck off greiene. jeg er rogue i en RPG.

Skrevet

"Epic huntar didnt want to melee me :(((((("

Cry me a river. Festlig at du nevner "epic" hunter når du selv har en del. Du møtte heller ikke de mest drevne folka kan en si. Masse rank 2 og 3. Videoen var i og for seg grei, men som abraxa sier, ikke noe å ta av seg hatten for. La også merke til at en god del av killsa må ha vært av eldre dato, stunresist kan umulig ha vært buffa da du tok opp dette. Slapp heldigvis å se mange lamme Battleground-kills, takk for det.

"fuck off, my kill" er noe av det lammeste jeg har sett i en pvp-video. Ever.

Skrevet (endret)

*LASTE NED* :p

EDIT: *VENTE TIL I MORGEN* :ermm: (Latterlig kø på Filefront nå :p)

Endret av Rodney Mullen
Skrevet

Pinella: rank har LITE å si på pvp skills. Kan være Marshals som har leechet honor hele veien og det kan være sargeants som gjør det rederlig ( og ikke har spilt så mye BG som den marshalen)

Gjest member-60584
Skrevet
"Epic huntar didnt want to melee me :(((((("

Cry me a river. Festlig at du nevner "epic" hunter når du selv har en del. Du møtte heller ikke de mest drevne folka kan en si. Masse rank 2 og 3. Videoen var i og for seg grei, men som abraxa sier, ikke noe å ta av seg hatten for. La også merke til at en god del av killsa må ha vært av eldre dato, stunresist kan umulig ha vært buffa da du tok opp dette. Slapp heldigvis å se mange lamme Battleground-kills, takk for det.

"fuck off, my kill" er noe av det lammeste jeg har sett i en pvp-video. Ever.

høres ut som du koker av sinne. lagde video for morroskyld.

avg day kills

klippan er ganske gamle ja.

"epic hunter didnt want to melee me"

jeg har hørt for mye "hunters can melee too"...

er ikke helt fan av battleground kills i PvP videoer selv.

Skrevet

Da tror jeg du misforstod litt..

Å lage en pvp-video med kjedelige kills, er ikke akkurat det man ønsker å se. 1v1 hvor du alltid får opener, klart det er lett å vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...