Babyloner Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg?? jeg har veldig lyst til å redigere musikk, eller mixe to eller flere sanger med hverandre. hvilket program skal jeg bruke?? jeg søker etter et programm som kan dele vokalen fra instrumentene/melodien, slik at jeg kan putte en sang sin vokal i en annen sin sang sin melodi .. noen som vet hva jeg burde bruke?? helst gratis !! Takk
C-angel Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 jeg søker etter et programm som kan dele vokalen fra instrumentene/melodien, slik at jeg kan putte en sang sin vokal i en annen sin sang sin melodi .. noen som vet hva jeg burde bruke?? Et slikt program eksisterer desverre ikke. Du kan selfølgelig ved hjelp av div. filtre dempe mye av instrumentene men dette vil også ødelegge kvaliteten på vokalen betraktelig.
Svein_Jarle Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Et meget enkelt, men samtidig meget kraftig lydredigeringsprogram (som i tillegg er gratis) er Audacity.
faunus Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Et meget enkelt, men samtidig meget kraftig lydredigeringsprogram (som i tillegg er gratis) er Audacity. 4938516[/snapback] Ser at dette kommer litt sent, men; jeg er grøøønn på audioredigering. Har nettopp lastet ned dette programmet, og laster ned en wav-fil for å redigere litt på den (opptak med mp3-spiller). Laster den ned som "rå", og får den opp, men avspillingen er en enseste lang støy (så det så) HJELP! vh gammel grønnskolling
Kenny Bones Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Adobe Audition er suverent! Funker som ministudio og man kan legge til og fjerne effekter. Har remixet en gammel versjon av Smile av Brian Wilson med audition og kunne enkelt legge til stemmer og instrumenter tatt fra andre lydspor. Helt genialt bra program!
DilliMusic Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 fl studio er ike et edit prg. nei altså du kan ikke skille de fra hverandre. acapella og instrumental. du kan vel det men da må du ha original cd'n og jobbe litt hardt med det i prg som adobe audition. dette prg er ikke gratis. men audacity er et gratis prg og funker fint. bruker ikke dette så mye så vet ikke om du klarer å få gjort det der men hvis du lurer på noe er www.djforum.com et fint sted å spørre. folk som virkelig har peiling på hva de gjør. men skriv på engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå