haarod Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg bruker ikke så mange AddOns for tida, men de to jeg bruker funker ei. Jeg bruker bare GroupFinder og Fastquest, men de funker ikke. Det står at de er "Out of Date", men jeg har kryssa av i den ruten hvor det står at jeg skal loade alle AddOns selvom de er "Out of Date". Har også oppdatert builden med WoWtoc, men de er fortsatt Out of Date. Noen som kan hjelpe meg med å få de til å funke?
shizz kebab Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 AddOns som er out of date pleier ikke virke. Last ned ny versjon.
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 last ned siste versjon av alle, enkleste utvei. OT: hvor spiller du nå?
haarod Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har lastet ned siste versjon og oppdatert med WoWtoc, men de er fortsatt "Out of Date" Chokke: Spiller Alliance på Defias Brotherhood (RPPVP). Spiller du fortsatt? Ta å join samme server som meg da, er ikke mer enn level 6.
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 aaaaw, spiller på haumarush, lvl 33+20+12. Orker ikke RP, sorry . Hvilke addons er det som "sliter" da?
haarod Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 FastQuest og GroupFinder. De eneste jeg bruker hittil.
haarod Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Har løst problemet nå, WoWtoc var utdatert
Dʋgɢtung Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 FastQuest trenger du forresten ikke lenger. Du finner en ny rute på Interface Options
haarod Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 FastQuest trenger du forresten ikke lenger. Du finner en ny rute på Interface Options Ok, takk for infoen. Den funka uansett ikke slik den skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå