chokke Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) eller så har han lasta den ned før. Hva du mener? Om han hadde den fra før så har han fått spørsmål om å lagre over den filen, og det ville ikke gått noe raskere det enn om han ikke hadde hatt den. erm hos meg hvis jeg laster ned noe to ganger husker firefox eller what ever at jeg har lasta den ned før og lagrer den et annet sted. edit: funker noen ganger Endret 2. oktober 2005 av chokke
Jokko88 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje.
Anders Voldsund Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Kjempebra film. Mine mine mine mine mine. Hehehe :!:
MagnusNus Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Kjempebra film.Mine mine mine mine mine. Hehehe :!: Endelig kom det en morsom gaming film helt genialt hele greiene og veldig bra utført. anbefales til alle som er i dårlig humør
opticus Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 hvor er den subtitles saken tatt fra? den er helt hysterisk morsom
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?!
robB Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 hvor er den subtitles saken tatt fra? den er helt hysterisk morsom Trur det er tatt fra en mini-film. Jeg syns det virker noe kjent med den hvertfall
Teds Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 hvor er den subtitles saken tatt fra? den er helt hysterisk morsom Trur det er tatt fra en mini-film. Jeg syns det virker noe kjent med den hvertfall Ja den er tatt fra en sketsj.
DurinVIII Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Å herre så godt jeg lo etter scenen med amerikaneren og alle MEC soldatene :!:
Kenny000 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 genial film ja. Eneste jeg vil sette fingen på er at under "The Rock-scenen" burde de hatt lydsporet fra filmen. Da hadde det vært mer action (tenker på åpningscenen når granatene hagler og de ber om backup osv..)
Empire of the Sub Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 "To fire, press your left mouse button" "Ahhhhhhhhhh" hahahahahah
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?! Ble litt dårlig formulert, mener at hastigheten når jeg lastet ned filmen var 5MB i sekundet også gikk nedlastingshastigheten nedover til under 1MB i sekundet. Jeg har 3MB hastighet på min Catch ADSL linje. Så det var rart at jeg hadde så høy nedlastingshastighet. Det tok ikke to sekunder å laste ned fila, men det gikk fort!
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?! Ble litt dårlig formulert, mener at hastigheten når jeg lastet ned filmen var 5MB i sekundet også gikk nedlastingshastigheten nedover til under 1MB i sekundet. Jeg har 3MB hastighet på min Catch ADSL linje. Så det var rart at jeg hadde så høy nedlastingshastighet. Det tok ikke to sekunder å laste ned fila, men det gikk fort! har du megabyte hastighet nå? 24 Mb?
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?! Ble litt dårlig formulert, mener at hastigheten når jeg lastet ned filmen var 5MB i sekundet også gikk nedlastingshastigheten nedover til under 1MB i sekundet. Jeg har 3MB hastighet på min Catch ADSL linje. Så det var rart at jeg hadde så høy nedlastingshastighet. Det tok ikke to sekunder å laste ned fila, men det gikk fort! har du megabyte hastighet nå? 24 Mb? Ble kanskje feil, men du skjønte vel hva jeg mente?
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?! Ble litt dårlig formulert, mener at hastigheten når jeg lastet ned filmen var 5MB i sekundet også gikk nedlastingshastigheten nedover til under 1MB i sekundet. Jeg har 3MB hastighet på min Catch ADSL linje. Så det var rart at jeg hadde så høy nedlastingshastighet. Det tok ikke to sekunder å laste ned fila, men det gikk fort! har du megabyte hastighet nå? 24 Mb? Ble kanskje feil, men du skjønte vel hva jeg mente? ja, men måtte kverulere
mg_martin Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?! Ble litt dårlig formulert, mener at hastigheten når jeg lastet ned filmen var 5MB i sekundet også gikk nedlastingshastigheten nedover til under 1MB i sekundet. Jeg har 3MB hastighet på min Catch ADSL linje. Så det var rart at jeg hadde så høy nedlastingshastighet. Det tok ikke to sekunder å laste ned fila, men det gikk fort! har du megabyte hastighet nå? 24 Mb? Ble kanskje feil, men du skjønte vel hva jeg mente? ja, men måtte kverulere nå er det snart en liten pyramide dere har bygd! se.. nå blir den større! ^^ filmen var sjef btw.
kenneth11 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg lastet ned filmen så startet den med 5mb i sekundet og gikk ned til under 1mb i sekundet. Jeg har 3mb linje. Det der ga ingen mening. millibit ffs?! Ble litt dårlig formulert, mener at hastigheten når jeg lastet ned filmen var 5MB i sekundet også gikk nedlastingshastigheten nedover til under 1MB i sekundet. Jeg har 3MB hastighet på min Catch ADSL linje. Så det var rart at jeg hadde så høy nedlastingshastighet. Det tok ikke to sekunder å laste ned fila, men det gikk fort! har du megabyte hastighet nå? 24 Mb? Ble kanskje feil, men du skjønte vel hva jeg mente? ja, men måtte kverulere nå er det snart en liten pyramide dere har bygd! se.. nå blir den større! ^^ filmen var sjef btw. ikke gjør dette om til en quote-tråd, eller går jeg til TST og klager
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 ikke gjør dette om til en quote-tråd, eller går jeg til TST og klager skjerp deg *leke wannabeadmin* burde hatt en "deleted scenes" som viser tabber osv, f eks han amerikanern kunne kasta granat på kniverne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå