PsychoDevil98 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei Jeg har et problem anngående ati drivere til bf2 på mitt 9800 pro. Alle drivere unntatt 5.1, har feil i seg, f.eks. feil 1 eller feil 2 Jeg har ikke overklokket. tempraturen min i kabinettet er på 25-30 grader. Jeg synes 5.9 sine omega driver virket ypperlig, men så plutselig ble våpenet svart og deler av det ble borte. Hva kan være problemet? Noen andre som har dette problemet? MvH PD Endret 30. september 2005 av PsychoDevil98
PsychoDevil98 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Bumpedibumpbump. Ingen som har svar?
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Alle drivere unntatt 5.1, har feil i seg Så bruk 5.1 da vel.
DurinVIII Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har du prøvd 5.9? Er ikke så lenge de kom ut. Og kanskje Omega-driverene hjelper? (De finnes til Ati )
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har du prøvd 5.9? Er ikke så lenge de kom ut. Og kanskje Omega-driverene hjelper? (De finnes til Ati ) Han skriver i førstepost at han har testet dem.
DurinVIII Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har du prøvd 5.9? Er ikke så lenge de kom ut. Og kanskje Omega-driverene hjelper? (De finnes til Ati ) Han skriver i førstepost at han har testet dem. Woops. My bad
PsychoDevil98 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg synes omega driveren til 5.9 fungerte bedre enn vanlig 5.1, bortsett fra grafikkfeil Endret 2. oktober 2005 av PsychoDevil98
royale Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 har det samme problemet, det jeg gjorde, sluttet og spille bf2...
PsychoDevil98 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 har det samme problemet, det jeg gjorde, sluttet og spille bf2... Det ser jeg ikke på som en mulighet . Lever med 5.1 foreløpig ihvertfall
royale Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 har det samme problemet, det jeg gjorde, sluttet og spille bf2... Det ser jeg ikke på som en mulighet . Lever med 5.1 foreløpig ihvertfall jeg skjønner faen meg ikke hvorfor det blir sånne feil, er så jæblig irritrende, husker da jeg spilte strike at karkand 24/7.
PsychoDevil98 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 har det samme problemet, det jeg gjorde, sluttet og spille bf2... Det ser jeg ikke på som en mulighet . Lever med 5.1 foreløpig ihvertfall jeg skjønner faen meg ikke hvorfor det blir sånne feil, er så jæblig irritrende, husker da jeg spilte strike at karkand 24/7. Ja litt rart med sånne feil. Muligens dette blir endret på i patchen, men det ser jeg på som lite sansynlig siden det mest sansynlig er kombinasjonen av grafikkdriver og kort sm er feilen. Er vel lov til å håpe off topic: Meget bra fotballkamp, eller hva ctv? Hilsen RBK fan
royale Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 off topic: Meget bra fotballkamp, eller hva ctv? Hilsen RBK fan hehe, joa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå