Gå til innhold

Ati drivere til bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har et problem anngående ati drivere til bf2 på mitt 9800 pro. Alle drivere unntatt 5.1, har feil i seg, f.eks. feil 1 eller feil 2

Jeg har ikke overklokket. tempraturen min i kabinettet er på 25-30 grader. Jeg synes 5.9 sine omega driver virket ypperlig, men så plutselig ble våpenet svart og deler av det ble borte. Hva kan være problemet? Noen andre som har dette problemet?

MvH

PD

Endret av PsychoDevil98
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du prøvd 5.9? Er ikke så lenge de kom ut. Og kanskje Omega-driverene hjelper? (De finnes til Ati :hmm: )

Han skriver i førstepost at han har testet dem.

Skrevet
har det samme problemet, det jeg gjorde, sluttet og spille bf2...

Det ser jeg ikke på som en mulighet :D . Lever med 5.1 foreløpig ihvertfall :cool:

jeg skjønner faen meg ikke hvorfor det blir sånne feil, er så jæblig irritrende, husker da jeg spilte strike at karkand 24/7.

Skrevet
har det samme problemet, det jeg gjorde, sluttet og spille bf2...

Det ser jeg ikke på som en mulighet :D . Lever med 5.1 foreløpig ihvertfall :cool:

jeg skjønner faen meg ikke hvorfor det blir sånne feil, er så jæblig irritrende, husker da jeg spilte strike at karkand 24/7.

Ja litt rart med sånne feil. Muligens dette blir endret på i patchen, men det ser jeg på som lite sansynlig siden det mest sansynlig er kombinasjonen av grafikkdriver og kort sm er feilen. Er vel lov til å håpe ;)

off topic: Meget bra fotballkamp, eller hva ctv?

Hilsen RBK fan

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...