Gå til innhold

Ukens flørt: Elle Glamphone


Anbefalte innlegg

får vel slutte å lese ukens flørt da vel ;)

ok, sorry. vet åssen det er. føles ofte som dem kuleste greiene blir lagt ut for salg alle andre steder den i norge. kansje vi har for strenge regler her i landet?

 

nåja, saken er jo laget på oppdrag av damebladet elle. kansje dem kommer til å gjøre den tilgjengelig for salg gjennom det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dahle:

 

Såvidt jeg kan forstå er telefonen på vei til butikkene i dette øyeblikk, uten at jeg er helt sikker. Om den kommer til Norge er en annen sak. Her vil det nok dukke opp informasjon når den kan bestilles.

 

Hvis det bare er en uke til den store dagen så er det nok litt for sent, men det er jo snart jul. =)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig :D

 

Kort sagt visste ikke de at denne fantes. Takket meg stort for mailen, og de har sendt noe greier til noen produktsjefer i DK. De skal ta den i til Norge, og jeg får umiddelbart vite hva som skjer.

 

Fikk melding om dette forrige Onsdag, så da skjer det nok noe i de nærmeste dagene. Jeg skal poste svaret her da :D

Lenke til kommentar

mange glader koner og kjærester der ute i nær fremtid ser det ut til altså :p

 

forresten, er det noen som har oversikt over hva slags kamera det er snakk om på den? klarte sjakktrekket å vise telefonen til søstra mi og hun kan godt tenke seg den, om den har megapixel...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...