Gainwardseifer Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Nå vet ikke jeg om jeg stava navnet riktig men uansett. Jeg har komma til "seymour" hvor jeg sloss mot ham, og 2 av vaktene hannes. Viss jeg angriper ham, så blir han healet av Vaktene, så Jeg venta på Overdrive, og tok dem alle med den lyn hesten (som jeg ikke husker navnet på hehe) Uansett, jeg Har ikke komma lengre en til andre stadiet, etter du banker Aeon'en hannes (Må huskeå skrive ned navn). OG her sitter jeg fast, Jeg kaster Firea på han, tar litt damage, kutter han med sverdene til Auron og Tidus, etter det, dreper han alle 3 med 1 spell. er det mulig og blokke dette? spell osv. Hvilke angrep burde jeg bruke på han? Viss denne posten var uklar, eller forvirrende så bare si ifra, så skal jeg fikse på den =P Takker for svar håper dere hjelper meg, dere kan forresten legge meg til msn, det sakl være en sånn duppeditt hvor dere kan se mail adressen min, viss ikke bare PM meg
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Anima, Sliter faktisk med hun selv. Tror løsning er å bruke Nullfost, Nulltide osv. På alle du bruker i kampen, slik at Seymour ikke får tar knekken på deg med en gang. Hvis noen har noen andre tips, kom med de!
Luciên Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Anima, Sliter faktisk med hun selv.Tror løsning er å bruke Nullfost, Nulltide osv. På alle du bruker i kampen, slik at Seymour ikke får tar knekken på deg med en gang. Hvis noen har noen andre tips, kom med de! Ja du har nok helt rett. Løsningen ligger i å bruke antimagi for å beskytte deg mot spellsa hans. Bruk jeg brukte Yuna til dette samt healing og Aeons og tok han på første forsøk Lykke til
Gainwardseifer Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 (endret) Banka Anima og Seymour nå Nå sloss jeg mot en SYK drage, og jeg må manuvrere et STORT lufskip samtidig veldig vanskelig, noen tips? er den en FFX tips tråd her på forumet? Edit: leif Endret 30. september 2005 av Gainwardseifer
o0Hawk0o Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 ...Husker at den kampen var ganske vansklig, men jeg kan vel bare si at du kan bruke heals på den dragen når du må sloss imot den engang til. Du kan gjøre det fordi han har zombi status, men dette hadde vel ikke så mye å gjøre med det du spurte om
Gainwardseifer Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet hvordan man banker den dragen? dauet sikkert 15 ganger nå
Bytex Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Du finner garantert det du leter etter på http://www.gamefaqs.com Søk på Final Fantasy X og trykk på FAQ's. Der samles det et utall strategiguider og walkthroughs til alle mulige spill, og garantert alle Final Fantasy-spillene. Og da snakker vi DYPE guider, enkelte gærninger finner det for godt å skrive ut all dialogen i tekstform.
Agres Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet hvordan man banker den dragen? dauet sikkert 15 ganger nå Hvis du sliter såpass mye to bosser på rad kan det være en idé og rett og slett få tdeg opp noen levels. Finn deg en plass hvor du føler du får grei exp og ta 20-30 kamper der. Hjelper alltid vettu.
espen999 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Nå har jeg aldri prøvd Final Fantasy X.. men på FFVII kan du drepe en "undead" boss bare ved å bruke èn Phoenix Down på han. (Siden dette er et FF spill går jeg ut i fra at PD finnes? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå