Gå til innhold

Namco kunngjør Warhammer-strategispill (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette gleder jeg meg til. Vil bli genialt å løpe rundt med store Chaos-styrker, med Archaon osv og nedkjempe stygge mennesker :p

Håper bare spillet vil bli forseggjort, og at de gjør alt de kan for å glede oss Warhammer fans :D

Endret av apefisk
Skrevet
Dette gleder jeg meg til. Vil bli genialt å løpe rundt med store Chaos-styrker, med Archaon osv og nedkjempe stygge mennesker :p

Håper bare spillet vil bli forseggjort, og at de gjør alt de kan for å glede oss Warhammer fans :D

Enig, enig :D

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Er ikke helt enig der. Når Chaos invaderer The Old World kommer de ikke med 50 mann, heller 50 000 og derfor blir det litt mer logisk at man får hærer å strutte med :)

Er fullstendig enig i at Warhammer Dark Omen hersker!

Endret av Daemonifuge
Skrevet

Jeg forklarte kanskje ikke nok, men jeg mente ikke at det var skuffende å styre hærer, men antall hærer man kan styre, eller du kan si, antall raser man kan styre. High elves er vel strengt tatt en av de minst viktige rasene i old world. Er jo godt isolert ute på øya si, hade heller sett for meg Greenskins, kanskje Bretonnia? Å hvertfall Dwarves. Kanskje til og med Wood Elves ? Å når chaos invaderte måtte de vel igjennom Kislev... Så russerne er vel også aktuelle :)

Skrevet (endret)

Ahh...nå forstår jeg hva du mener :) Er også litt skuffet over hvilke raser som er tatt med; high elves er ikke spesielt viktige nei. De sitter i Ulthuan og napper i loffen(kanskje foruten Teclis) mens resten av verden går sin gang. Dvergene er jo veldig sentrale i The Old World. Ikke nok med at de er allierte med Empire, slayerhæren fra Karak Kadrin stoppet jo nesten invasjonsstyrkene til Vardek Crom alene i Storm of Chaos. Merkelig at de ikke har tatt de med.

Flere raser kommer nok når utvidelsespakkene blir lansert.

Endret av Daemonifuge
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...