Athelas Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Har fått et litt sykt problem som oppstår utelukkende på den nye Venture Co. serveren. Som dere ser, så ligger portrettene oppå hverandre. Har ikke dette problemet på Silvermoon eller The Maelstrom, eller noen andre servere. Hva kan dette skyldes, og hvordan får jeg ordnet det? Athelas
TeddyErt Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg har fått et slikt problem tidligere når jeg har endret på grafikk innstillingene. Jeg bare tok /console reloadui og da kom alt tilbake til normalt
Sneglen Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Kan være CT som har tullet seg til her. Prøv å unlocke frames i menyen
matst Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Får det når jeg lager ny char også, titan panel tror jeg. Bare logger av og på igjen så er den på plass (Hos meg i allefall ...)
superreven Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Download MoveAnything fra curse-gaming.com og flytt "target" tab'en.
Athelas Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Men det er jo j*vlig underlig at det bare skjer på den serveren, da? Jeg mener, det funker jo tydelig på andre servere? Men skal prøve å endre litt innstillinger i CTraid/Titan etc. Er imidlertid ikke så veldig keen på å laste ned enda flere mods fo rå fikse det, men takk for all hjelp!
Playmaster Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Men det er jo j*vlig underlig at det bare skjer på den serveren, da? Jeg mener, det funker jo tydelig på andre servere? Men skal prøve å endre litt innstillinger i CTraid/Titan etc. Er imidlertid ikke så veldig keen på å laste ned enda flere mods fo rå fikse det, men takk for all hjelp! Det skjer ofte med meg når jeg starter characters på andre servere og. Mine venner som også bruker UI mods får noen ganger det same problemet når de starter nye chars. Er ikke så underlig egentlig, siden det ikke er publisert fra Blizzard o.s.v. For meg og mine venner fikses det med å unlocke unit frames, klikke på dem og locke. Håper det fikser seg.
Rippey Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Får det når jeg lager ny char også, titan panel tror jeg. Bare logger av og på igjen så er den på plass (Hos meg i allefall ...) Samme her.
Dewd Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Skjer med meg og hver gang jeg skifter på instillinger i Video Options, bare logger inn og ut igjen og så er alt bra
TeddyErt Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Skjer med meg og hver gang jeg skifter på instillinger i Video Options, bare logger inn og ut igjen og så er alt bra Du trenger ikke logge ut engang, bare skriv inn /console reloadui
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå