Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har endelig dinget 70, og har bestemt meg for å bli en PvP healer, altså resto speccet. Kan noen anbefale meg en god spec for arena, som også virker greit i PvE? Gjerne med instant gw :)

Scroll noe opp.

Er sikker 15 forskjellige arena/pve speccs her opp igjennom.

Med tanke på neste patch og buffed tallents, ville http://www.wowhead.com/?talent=hZx0bZec0tAested vært ganske bra.

EDIT: Fy faen Ratt, du stjal 2k posten min^^

:innocent:

Skrevet (endret)

Jeg går nok noe sånt: http://www.wowhead.com/?talent=hZtbb0xxZx0ttV0stez

Mister en del keytalents, men synergien mellom toughness og instant GW er noe som absolutt må prøves. Fungerer ikke det blir det standard 0/9/52.

De 3 poengene i focused mind kan flyttes til Nature's Guidance/Tidal Mastery dersom man har en item som reduserer interruption-duration eller spiller med en holy pala.

Endret av Quicko
Skrevet

Sterkt skeptisk, men hvis du vil ha fear så er det bare å skille LW opp til 350, og hey presto! Du får en 2 sec fear som bare rammer targets innen 8 yards range med 2 minutter cooldown.

Skrevet (endret)

...

Syns vi skal få noe hvertfall. But then again. Fear passe ikke inn på shaman.

SYns vi kan få noen flere melee attacks i wotlk, det hadde vært fett :X

Endret av Rattpjusker
Skrevet
Sterkt skeptisk, men hvis du vil ha fear så er det bare å skille LW opp til 350, og hey presto! Du får en 2 sec fear som bare rammer targets innen 8 yards range med 2 minutter cooldown.

Og som ikke kan brukes i arena!

Skrevet

Er i vært fall fornøyd med totem fiks toughness mange bra (men små buffs) her som teller veldig mye for shaman dette var akkurat det jeg trengte, ser ikke noe grunn til å whine på shaman forumet lengre.

Jeg er fornøyd :thumbup:

Skrevet (endret)

ja det er jo sant

EDIT: hvis jeg setter ut WF totem, vil det gjøre at jeg får kraftigere/oftere Windfury da?

Endret av Dernel
Skrevet

Respeccet til resto, og trives med det like godt som jeg gjør med de andre speccene. Men lurer bare på hvilket specc som er det optimale hvis jeg skal gjøre 2v2 med en palading? Han er retri, men har tidligere sagt at han ikke har noe i mot å respecce.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...