Gå til innhold

Due på toppen av EMPIRE STATE BUILDING

bjornegil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du var jo heldig med å kunne ta bilde av den akkuratt der da.

Men bildet var ikke så veldig interessant.

Var ikke så mye dybdefølelse.

Kansje du bør prøve å få med mer linjer som går nedover mot bakken.

Dessuten var det utydelig.

Skrevet

Hallo!

Ja det var skikkelig uklart også. men det er vel gleden av å bruke auto og helt fersk med kameraet. dette var vel ett av de aller første bildene med speilreflekskamera. Stor overgang fra kompaktkamera til speilrefleks

Men det skal komme bedre bilder fra meg...

Skrevet

Bildet er litt tungt på venstre side. Kanskje kuttet litt der...vet ikke om hele bakparten av fuglen trenger å være med. Men at litt av foten er kuttet likte jeg ikke. Og såklart fokus i øyet på dua..

Skrevet

Bildet var ikke så imponerende, men jeg ble mer imponert over at duen hadde kommet seg opp. Har selv vært der, og da var det ikke mye fugler å se. Visste ikke engang at duer kunne fly så høyt, tok den heisen?

Skrevet (endret)

Veldig artig motiv, da! Synes dua ser ganske morsom ut der den sitter på toppen av den høye bygningen. Den er nok veldig stolt :D Synd med uskarpheten og det ellers matte-farger-pregede bildet.

Endret av firstperson
Skrevet (endret)

Fantastisk bilde, litt nedtur at det var uskarpt og litt kjipe farger. Du kan fikse det ved å kjøre unsharpen mask og fikse litt på fargene med feks. auto levels. Kan fort bli enda bedre!

post-209-1128021327_thumb.jpg

Endret av engekri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...