Gå til innhold

Level 29 PvP Hunter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg holder nå på å levle en Hunter til 29 for å bruke den i Arathi Basin og Warsong Gulch. Men har aldri spillt hunter før så jeg lurer på hvordan jeg skal plassere talentsene, hvilken stats rekkefølge jeg bør gå for og Hvilken pet jeg bør ha.

equpmente er jeg passe sikker på "monkey" utstyr for det meste , resten blir blåe items jeg finner rundt omkring.

Som våpen tenkte jeg Burning war axe ( http://www.thottbot.com/?i=5303 ) i melee og

Axe of the enforcer ( http://www.thottbot.com/?i=14561 ) og Butchers Cleaver ( http://www.thottbot.com/?i=10007 ) i ranged.

Som ranged våpen tenkte jeg; Harpy Claw Shortbow ( http://www.thottbot.com/?i=8369 ).

Og hvilken enchanter bør jeg ha på de? (Ikke crusader, lifesteal eller +15agi takk, tar jeg meg ikke råd til)

Jeg har for det meste tenkt å være melee hunter=P Er alikevel så lav level at jeg tro r den kan gjøre det veldig bra^^

Mvh

André.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har for det meste tenkt å være melee hunter=P

Akkurat den bør du revurdere. En level 1 tippoldemor gjør mer skade med strikkepinnene sine enn du noen gang får til med hammern til ragnaros.

Skrevet (endret)

En hunter har da et okei skadepotensiale med raptor strike? (Eventuelt mongoose bite, innbilte meg at raptor strike var instant :/)

Endret av Loeve
Skrevet
En hunter har da et okei skadepotensiale med raptor strike? (Eventuelt mongoose bite, innbilte meg at raptor strike var instant :/)

Tja.. raptor strike er jo bare weapon damage+140 på _neste angrep_ altså ikke instant, og mongoose bite er +110(?) damage, etter at man dodger, i tillegg har man vel counterattack hvis man parerer. Ikke akkurat mye i forhold til ekte meleeklasser som warrior og rogue, som hunters blir grundig eid av i melee.

Skrevet

Det er sant, som 100% melee vil en hunter bli slaktet. Men hvis man åpner med aimed shot, fyrer av et sting, har en pet som skader bra og avslutter med melee bør det vel gå okei?

Skrevet

Joda, seff, men det jeg forstod av posten var atr han ville specce melee. Da får man jo ikke aimed shot, som er et talent i marksmanship, og får generelt mindre mulighet til å få motstanderens liv ned før man går melee.

Og en ting til; ikke roll på überwarriorøkser, som ravager, som droppes i sm etc, med mindre det ikke er en warrior i party som vil ha den. Det er en god kilde til å havne på ignorelister.. hehe.... Bare sjekk diskusjonene på thottbot. Mye hat mot "hunterweapons". ;-)

Skrevet

Vel, når trådstarter snakker om å levle opp en hunter og twinke den med alskens utstyr, så kan man regne med at main-charen er på et relativt høyt nivå og muligens kjenner folk som kan karnøfle seg gjennom diverse instancer for å komme til bossene.

Skrevet (endret)

Jeg blir litt overrasket når jeg ser at du skal ha den øksa, men ikke har vurdert http://www.thottbot.com/?i=7786. Som man faktisk slipper å kjøpe.

Og som andre nevner tidligere i tråden så funker ikke en rein melee hunter særlig bra. Men åpning med en hunter's mark, pet, concussion shot, rapidshot, serpent sting kanskje en frost trap og siden en raptorstrike når moben/pvp'en kommer inn i melee da har du langt på vei tatt en god bit av hitpointsene...

Men dette blir kun teori og alle klasser har akkurat samme gode åpninger, det er bare snakk om hvem som er først og hvem som er smartest bak tastaturet.

Endret av Rookie_NO
Skrevet (endret)

Jeg hadde en hunter på lvl 30 som jeg brukte i WSG, men d var før den nye patchen, men på han gjorde jeg d veldi bra. Brukte bare MM talents, og d funka veldi bra for meg. Brukte Starving Mountain Lion trur eg som pet, pga 1.2 attack speed, som gjør under mot casters :) Som melee våpen brukte jeg Corpsemaker, og med den gjorde jeg ett par fine raptor strike's. Som ranged våpen hadde jeg Chesterfall Musket. Den funket og fint :) men siden du er 29 så får du jo ikke Scatter Shot som reddet meg opp til flere ganger :) Men du gjør god skade ved å bare holde deg på avstand og kite. Beste AS jeg hadde trur jeg var på en 500-600 mot en Warlock. når jeg var 24-26 gjor jeg d også ganske bra, men når jeg ble 30 d var da jeg hadde mine glans dager :p Kom som regel alltid på topp og hadde d kjempe gøy :) Men så kom patchen :( Så nå holder jeg på å lvl han, men spiller med han I AB av og til og gjør d ikke så gale selv om jeg bare er lvl 34.

Så jeg ville anbefalt å gå for MM, men d er bare d jeg synst var best på d lvl'et.

Ventura- Hunter lvl 34

Bloodhoof

Endret av Jon Skvadron
Skrevet
Det er sant, som 100% melee vil en hunter bli slaktet. Men hvis man åpner med aimed shot, fyrer av et sting, har en pet som skader bra og avslutter med melee bør det vel gå okei?

Avslutte med melee? Du gjør jo mye mer skade på avstand.

Skrevet

Tja.. raptor strike er jo bare weapon damage+140 på _neste angrep_ altså ikke instant, og mongoose bite er +110(?) damage, etter at man dodger, i tillegg har man vel counterattack hvis man parerer. Ikke akkurat mye i forhold til ekte meleeklasser som warrior og rogue, som hunters blir grundig eid av i melee.

en hunter blir tilogmed eid av paladins melee... sier litt

Skrevet
Hei!

Jeg holder nå på å levle en Hunter til 29 for å bruke den i Arathi Basin og Warsong Gulch. Men har aldri spillt hunter før så jeg lurer på hvordan jeg skal plassere talentsene, hvilken stats rekkefølge jeg bør gå for og Hvilken pet jeg bør ha.

equpmente er jeg passe sikker på "monkey" utstyr for det meste , resten blir blåe items jeg finner rundt omkring.

Som våpen tenkte jeg Burning war axe ( http://www.thottbot.com/?i=5303 ) i melee og

Axe of the enforcer ( http://www.thottbot.com/?i=14561 ) og Butchers Cleaver ( http://www.thottbot.com/?i=10007 ) i ranged.

Som ranged våpen tenkte jeg; Harpy Claw Shortbow ( http://www.thottbot.com/?i=8369 ).

Og hvilken enchanter bør jeg ha på de? (Ikke crusader, lifesteal eller +15agi takk, tar jeg meg ikke råd til)

Jeg har for det meste tenkt å være melee hunter=P Er alikevel så lav level at jeg tro r den kan gjøre det veldig bra^^

Mvh

André.

Hvorfor skal du ha våpen med +str på en hunter?

Og om du vil gå melee, så tror jeg dessverre du har valgt feil klasse, da en hunter ideelt sett "aldri* skal i nærkamp.

Mitt tips må være 100% monkey utstyr om du har tenkt til å gjøre suksess som hunter i PvP. Vil du satse på PvE kan du med hell bytte ut en del av monkey-utstyret med rent +agi, men ikke så mye at staminaen din blir for lav.

Skrevet

Husk jeg snakker ikke om endgame her, bare til level 29, og Huntere kan da ikke henge så langt bakom i melle damage på så lav level? dessuten har jeg jo pet'n som sikkert også gjør grei skade.

Og glemte helt corpsemaker øksa, satser på den jeg tror jeg ;D

Skrevet (endret)
Husk jeg snakker ikke om endgame her, bare til level 29, og Huntere kan da ikke henge så langt bakom i melle damage på så lav level? dessuten har jeg jo pet'n som sikkert også gjør grei skade.

Og glemte helt corpsemaker øksa, satser på den jeg tror jeg ;D

Jeg tør nesten påstå at det er omvendt.. Skal du specce for melee så bør du gjøre det rundt level 50. På level 30 kan du kun bruke leather armor, og er ekstra sårbar i melee. Hvis du putter talentpoengene dine i BM/Survival frem til 50 kan du bli *brukbar* i melee, men du vil fortsatt aldri ha sjans til å hamle opp med en warrior, paladin eller rogue uansett hvor bra utstyr og skills du er i besittelse av.

Så jeg repeterer herved meg selv; om du vil gjøre suksess i wow bør du holde deg på skuddhold om du skal ha sjans til å hamle opp med de andre klassene. Og selv om du gjør det så er det langt fra enkelt. Hunter er høvelig enkelt i pve, men i pvp krever det skills og en god strategi tilpasset dine talentpoeng og utstyr for å hevde seg.

my 2 cents

Edit:

Enda et tips.. Styr unna utstyr med +str +spi, og vær måteholden med +int også. For en hunter er agi helt klart å foretrekke fremfor alle andre stats, og deretter kommer stamina. Resten av statsene kan du la vær og ofre noen tanke. Senere i spillet kommer det også en del utstyr med +crit% som crit-junkies elsker. Selv er jeg en non-crit hunter, og klarer meg veldig bra i både pvp og pve uten å se de virkelig store tallene så ofte.

Ta gjerne en titt på alla-profilen min, jeg synes dette utstyret fungerer utmerket både til pvp og pve, og har ingen problemer med å anbefale et slik oppsett. Skoa er sugne, men det går langt mellom hver gang jeg ser sko med +agi/sta på rundt level 55, så jeg må nok rusle rundt i disse en liten stund til =(

Ellers vil jeg ønske deg lykke til med din jeger ;)

Endret av mythix
Skrevet

Jeg har alltid hatt MM build på min hunter (med 10 points i survival når jeg ble 60). Klarer meg aldeles utmerket i PvP, dersom jeg ikke blir stunlocka av en rogue eller hamstringa og MS'a av vonde warriors. MM er rimelig morsomt når man først critter. Rekorden min er vel på 2275dmg med aimed shot og så 1100 med multishot. Vet at dette ikke er så fryktelig høyt, men gearet mitt suger :p

MM fungerer veldig bra i PvE også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...