Gå til innhold

Hjelp til header til firma


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Holder på å lage en hjemmeside til et firma, og har laget en logo og en header(utkast).

 

Slik ser headeren ut:

 

logo.png

 

 

Og hovedlogoen ser slik ut:

 

logo.png

 

 

Men jeg føler meg ikke helt fornøyd. Hvis noen har lyst å hjelpe meg med noen forslag, så tar jeg de gjerne imot. :) Gratis arbeid. Hvis noen eventuelt har lyst å prøve seg, må de tenke på at firmaet driver med salg av varmepumper, gass komfyrer, gass peiser og pelletskaminer. Headeren bør også stå i stil med siden.

 

 

På forhånd takk for de som gidder. :)

 

 

 

Mvh

Aleksander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bolig.jpg

 

En liten sak her.. mener det skal se enkelt og greit ut.. meinte en liten logo forandring ikke gjor noe..

 

Den skal no passe bra på siden din.. laget den litt lengere siden skriptet tilsvarer det..

 

Er det noe du tenker på så er det bare og ta kontakt.. ellers så er designet merket med webadressen min som jeg kan fjærne om du skal ha dette..

 

Her er min side.

Endret av Reon
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke for Luzifer, eller Boligmiljø, men det er vel dumt å forandre logoen. Den går gjerne igjen på brevpapir, konvolutter, firmabil, osv..

 

(hint til egen side: skru av lyden, den forstyrrer no jævlig når man hører på Jokke! :p )

 

Edit: ops! var litt jævlig treig til å poste, så Luzifer kom før meg.. :blush:

 

Edit 2: Det ble noe jævlig med jævlig i posten min, da. Har kanskje noe med at Luzifer startet tråden? :D

Endret av medi8or
Lenke til kommentar

Det er greit jeg kan sikkert lage en header med den logoen i førr eg har den logoen som alle andre som har Windows 98/2000 clipart..

førr den logoen (pila) finners på ca 1. milliard pcer..

og kanskje 10.000 firmaer bruker den..

aja tenkte dere ville skille dere litt ut..

Ja ja.. er jo enig vist dere har produsert dere mye brevark og skapt noe rundt dette.. Kan godt lage med den "malen" du har der..

Endret av Reon
Lenke til kommentar
Tusen takk Steina! :D

 

Gode forslag der! Skal absolutt legge de fram for de. Men dere syns ikke tema er litt "kaldt" da? Man ser liksom frosten som ligger oppå vannet. :hmm:

Det er faktisk is-vann.

Men det er faktisk noe som jeg synes passer veldig godt. Det forestiller en kald vintersmorgen, og da er det godt å ha en varmovn stående inne? :)

Hva skal man med varmovner når det allerede er varmt ute? :p

Om du ikke er enig, så er det jo ikke noe galt med litt selv-ironi heller ;)

Lenke til kommentar
Tusen takk Steina! :D

 

Gode forslag der! Skal absolutt legge de fram for de. Men dere syns ikke tema er litt "kaldt" da? Man ser liksom frosten som ligger oppå vannet. :hmm:

Det er faktisk is-vann.

Men det er faktisk noe som jeg synes passer veldig godt. Det forestiller en kald vintersmorgen, og da er det godt å ha en varmovn stående inne? :)

Hva skal man med varmovner når det allerede er varmt ute? :p

Om du ikke er enig, så er det jo ikke noe galt med litt selv-ironi heller ;)

Min mening er uansett irrelevant. :p Headerene er kjempe fine og jeg skal legge den fram for dem. :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
men er ikke det imot lovene? du har jo copyright på den..

ijaffal frekt uten å spør! :nei:

5104175[/snapback]

Copyright på hva da?

Og frekt uten å spørre? Det var det ikke ;)

Men synes han kunne ha sakt ifra at de likte den :wee:

 

Hvor fikk du originalbildet i fra steina? :)

5104410[/snapback]

 

Googlet bare etter et bilde med litt "kald stemning"

Søkte på "cold", "winter" e.l.

Lenke til kommentar
bolig.jpg

 

En liten sak her.. mener det skal se enkelt og greit ut.. meinte en liten logo forandring ikke gjor noe..

 

Den skal no passe bra på siden din.. laget den litt lengere siden skriptet tilsvarer det..

 

Er det noe du tenker på så er det bare og ta kontakt.. ellers så er designet merket med webadressen min som jeg kan fjærne om du skal ha dette..

 

Her er min side.

4922198[/snapback]

 

Denne bør absolutt legges opp som en oppfølger til den logoen de har per i dag. Den var rett og slett utrolig smakfullt laget!

 

Logoen de har valgt per i dag ser veldig amatørmessig ut, men kan godt brukes i en oppstartfase til de har etablert den. Deretter bør de prøve å bytte til noe som ligner på den i posten jeg quoter her, som er mye mer moderne og estetisk.

 

Jeg er absdolutt ikke begavet i design, og avstår derfor fra å legge inn forslag selv, men har du forsøkt å bruke en viss gradering av bakgrunnen i headeren? Jeg tro det kan være effektfullt for å understreke graderingen i logoen. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...