simenss Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei, Nesten hver eneste gang jeg prøver å spille Battlefield 2, stopper spillet opp. Jeg har opplevd at PC'n rett og slett henger seg (bildet fryster), skjermen blir helt svart og ingenting skjer, eller at bildet blir "dratt utover". Jeg får ingen feilmeldinger, og det ender med at jeg må tvangsrestarte PC'n. Jeg har ikke problemer med noen andre spill eller programmer. Jeg har et Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256MB, AMD Athlon64 XP3200+ 2.0GHz, 2 x Corsair XMS PRO3200 DDR-DIMM 1024MB.
Windoge Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er mulig at dette kommer av at enten skjermkort eller prosessor blir for varm. Jeg vil anbefale deg å kjenne på skjermkortet ditt og måle temperaturen på prosessoren via et program som lar deg gjøre dette.
thoska Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Hadde noe av det samme problemet, men min pc skrudde seg rett å slett av, det gjalt også alle mine spill. Men det som hjalp meg var at jeg åpnet pc'en og fjærnet støvet som var inne i den. Det hjalp for meg. Endret 28. september 2005 av thoska
SCV Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 last ned Aida 32 der sjekker du varme på cpu. og gjør som han duden oppom her skrev, få ut alt støv som ligger på skjermkortet, kjøleribba og cpu vifta.
Windoge Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jepp! Død PC uten noen form for feilmelding o.l er som regel et problem med maskinvaren.
Luske_Ludvig Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Kan være at strømforsyningen ikke henger med.
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg har det samme problemet. Ingen av battlefield spillene virker på min PC. Jeg har 1942, Vietnam og demoen til BF2. Nå har jeg har gitt opp. Se denne tråden der jeg tok opp emnet. Jeg kan spille CS:S og andre spill fin fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå