Wazu Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Broderns pc har i den siste tiden vært litt ustabil, men kun når han spiller BF2. Kom fram til at det kunne være PSU'en, og hadde planer om å kjøpe ny. Men så her i dag da brodern drev og ryddet i kabinettet, kom vi over denne kontakten, som skal plugges i hovedkortet, som jeg tydeligvis har "glemt" å plugge i når jeg sleevet PSU for nærmere ett år siden. Denne har vi altså kjørt uten i rimelig mange måneder, uten noe stabilitetsproblemer før intill nylig. Er dette skadelig for hovedkortet, kan det ta skade av å "få for lite strøm"?, eller er det ikke nødvendig å bruke den? legger ved bildet, synest liksom det var litt komisk, lo bra når jeg oppdaget at den ikke var i nettopp.
Muffinman Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Er vel neppe skadelig, denne pluggen er vel for å sikre mer stabil forskyning til cpu. Ble pc`en stabil når dere satte i pluggen?
sedsberg Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det kan være skadelig. Hvis det da går mye strøm gjennom den andre pluggen kan det gi varmgang og svi kretskort/plugg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå