Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Dere vet den stemmen så sier "Welcome to duty", det må være en jævlig digg kjerring så sier det... eller en homo... vakker stemme :!:
Elendil Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jaok :!: Introen er digg, men tar tid, så eg har fjernet den.
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Jaok :!: Introen er digg, men tar tid, så eg har fjernet den. Jepp lastet ned noen scripte som fjernet EA logoen og den andre saken
Snorre Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jaok :!: Introen er digg, men tar tid, så eg har fjernet den. Jepp lastet ned noen scripte som fjernet EA logoen og den andre saken Du trenger ikke å laste ned noe script heller. Er bare å rename movies mappa så slipper du slikt tull.
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Jaok :!: Introen er digg, men tar tid, så eg har fjernet den. Jepp lastet ned noen scripte som fjernet EA logoen og den andre saken Du trenger ikke å laste ned noe script heller. Er bare å rename movies mappa så slipper du slikt tull. Visste det var en grunn til at det var så enkelt som noen batch filer for å fix det :!:
MrLee Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 ontopic: omtrent det samme som den originale EVA stemmen i C&C? RAWR!!
xstian Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 RAWR!! oooohhahahaa :!: :!: :!: vel jeg likte moderskipstemmen i homeworld. var så behagelig... .x
[^..^]Christian Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) husker da det kom "excited" kvinnelig stemme til ut2003,,,, haha, morsomt, men selvsagt ... oppfordrene Endret 29. september 2005 av [^..^]Christian
Elendil Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 ontopic: omtrent det samme som den originale EVA stemmen i C&C? RAWR!! Nå som du nevner det ja.
el-asso Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
kenneth11 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 ontopic: omtrent det samme som den originale EVA stemmen i C&C? RAWR!! er nok det ja :!:
Anbefalte innlegg