Ehcoj Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Vurderte å lage et lan i høstferien med fifa manager 2006 siden det kommer ut like før, men så kom jeg jo på at det ikke er sikkert at det støtter multiplayer. Noen som vet noe om det?
Ehcoj Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Hmmm, ingen som vet noe om det altså? Noen som vet om det var multiplayer-funksjon på total club manager da, siden fifa manager visstnok er en videreføring av det. Fikk aldri prøvd TCM til tross for at jeg er stor managerspill-fan
Nessi Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Prøv og let på google. jeg så litt på spill coveret iste, så ikke at det sto noe om det er multiplayer på det. Er ikke sikker!
Ehcoj Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Men hvis du har coveret så har du vel prøvd spillet?
Nessi Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har ikke coveret, søkte på google å leste på baksiden
Skrote Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Multiplayer på Fifa 2006! Satt å spilte demoen nå og loadet savegamen min. Mens jeg holdt på å tukle inne på option menyen der kome jeg borti noe Multiplayer der! Så det må jo være det på fullversjonen siden det er på demoen. Har ikke testet d enna.
[TA]Gunners Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Høres bra ut!! Ja selvfølgelig er det det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå