[FaLcOn] Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei Lurer på om det finners noe program som kan sortere mp3 samlingen min ? Som for.eks sletter de sangene jeg har flere av osv.. Legg gjerne igjen en link til hvor du får lastet ned programmet..
DE1 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er vel ingen sanger som sletter de du har flere av. For de vil alltid ha forskjellig navn.
[FaLcOn] Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Det er vel ingen sanger som sletter de du har flere av. For de vil alltid ha forskjellig navn. har vell i overkant av 30 000 mp3`r.. og har sikkert en god del sanger som er av samme navn.. om det ikke tar alle fordi det er forskjellige navn så vil det uansett ver noen som har samme navn..
Ueland Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Selv bruker jeg et plugin til winamp (http://www.mexp.dk/) som kan automatisk ta seg av slike jobber med å flytte filer til rett mappe fra en "upload" mappe f.eks, funker veldig så bra må jeg si. Og den fjerner dublikater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå