Kenneth Solfjeld Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har begynt å handle inn deler til den nye riggen min. Her er hva jeg har bestilt og hva jeg skal bestille.. Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Deluxe. Skal bestilles. CPU: AMD Athlon64 3700+ "San Diego". Er i hus. Skjermkort: Gainward GeForce 7800GT. Bestilt. Dette er hva jeg skal handle inn i første omgang. Skal intil videre bruke ting fra gammelriggen (Lydkort, PSU, harddisker, optisk) Har selvfølgelig ram fra før (1024MB) men jeg har lyst å bytte ut disse brikkene (se profil) med helt nye kjappe brikker.. Derfor ønsker jeg deres eksperthjelp til å finne noen råe brikker.. Vennlig hilsen Kenneth Solfjeld
Pels Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6151
Bahamut Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 A8N32, hehe....kan vente lenge me å få d koret i hus
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Har begynt å dukke opp priser nå! Koster skjorta så jeg tror det blir A8N-SLI Premium i stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå