Trymen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) Tok LBRS i dag og Pattern: Volcanic Breastplate droppa. (jeg fikk den ikke :/) og etter cirka 5 kills droppa Alabaster Breatstplate. og rett etterpå etter cirka 1 kill droppa den igjen ^^. og etter 4 kills etter der igjen droppa pattern: volcanic breastplate igjen! noen andre som har hatt sånn rar drop før? Endret 26. september 2005 av Trymen
Algron Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 En gang i UBRS droppet det 2xDreadmist Belt med ca. 5 min mellomrom
Coaxmetal Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 En gang i UBRS droppet det 2xDreadmist Belt med ca. 5 min mellomrom Speaking of which; den der kjøpte jeg for 10g buy out for 1 måned siden :-)
Krims Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg fant Shell Launcher Shotgun, 16 slot og en aquamarine på _EN_ Scarlet Paladin i Heartglen
NightKeeper Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) Droppet 7 blå på første 15 min i UBRS. Endret 26. september 2005 av NightKeeper
JoeDohn Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Var i en 5-man i Scholo, og der droppet alle tre caster-bracers med ett kvarters mellomrom, og som om ikke det var nok så vant pallyen i gruppa alle tre greed-rolls. (Samme pally følte riktignok ikke at det var nok med det, så han gav seg ikke før han satt med nevnte tre bracers, tre Deathbone-deler, Iceblade Hacker, Helm of Valor og epic warlock robe-pattern. Kan noen skjønne at vi syns han var grådig?).
Slåmeg Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 En gang jeg var i SM dropped 5 vakter på rad silk cloth....
Killerquo Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Var i en 5-man i Scholo, og der droppet alle tre caster-bracers med ett kvarters mellomrom, og som om ikke det var nok så vant pallyen i gruppa alle tre greed-rolls. (Samme pally følte riktignok ikke at det var nok med det, så han gav seg ikke før han satt med nevnte tre bracers, tre Deathbone-deler, Iceblade Hacker, Helm of Valor og epic warlock robe-pattern. Kan noen skjønne at vi syns han var grådig?). Jammen er ikke den patternene (sp?) BoP? Eller er det bare robe selv som er det?
mobilfreek Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 En gang jeg var i SM dropped 5 vakter på rad silk cloth.... det var da uvanlig alle i SM droper silk cloth omtrent
holst84 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 En gang jeg var i SM dropped 5 vakter på rad silk cloth.... det var da uvanlig alle i SM droper silk cloth omtrent Og Sarkasme er en matrett
Ol'H Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 I scholo droppet 2x Bracers of valor fra samme gruppe med mobs. litt komisk når paladins ikke klarte å bestemme hvilken hvem skulle rolle på.
JoeDohn Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Var i en 5-man i Scholo, og der droppet alle tre caster-bracers med ett kvarters mellomrom, og som om ikke det var nok så vant pallyen i gruppa alle tre greed-rolls. (Samme pally følte riktignok ikke at det var nok med det, så han gav seg ikke før han satt med nevnte tre bracers, tre Deathbone-deler, Iceblade Hacker, Helm of Valor og epic warlock robe-pattern. Kan noen skjønne at vi syns han var grådig?). Jammen er ikke den patternene (sp?) BoP? Eller er det bare robe selv som er det? Joda, men han skulle da ha rett til å rolle likevel han. Han spurte faktisk ikke engang, siden det ikke var noen warlock i gruppa vår.
SilverCRX Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Var i en 5-man i Scholo, og der droppet alle tre caster-bracers med ett kvarters mellomrom, og som om ikke det var nok så vant pallyen i gruppa alle tre greed-rolls. (Samme pally følte riktignok ikke at det var nok med det, så han gav seg ikke før han satt med nevnte tre bracers, tre Deathbone-deler, Iceblade Hacker, Helm of Valor og epic warlock robe-pattern. Kan noen skjønne at vi syns han var grådig?). Jammen er ikke den patternene (sp?) BoP? Eller er det bare robe selv som er det? Pattern'et et ikke BoP, robe'n er.
amarios Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) når var var ca lvl.40 droppa disse to i badlands fra en ulv og en whelp i løpet av 3 minutter, mens jeg mina mithril. Var ganske happy da Fiery War Axe og Gloves of Holy Might edit: dette ble litt ot...leste ikke topic godt nok men det var iallefall dobbel epic drop Endret 27. september 2005 av amarios
Canute Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Pattern: Robe of the archmage droppet på ca 2 minutters mellomrom i LBRS. Du kan tro de to magene vi hadde med oss ble glade
bidz Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Opplevd at 2 Shadowcraft belter har droppet med 2min mellomrom. Morsomt, spesielt når ingen hadde Need
Canute Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Måtte nesten skrive inn her at begge Bindings of the Windseeker droppa på samme mc run.
purpledonkey Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 fikk 2 giantstalker belts med 3 mobs mellomrom ellerno en gang. dette var før patchen hvor droprate ble økt :S
Qwert123 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 fikk 2 giantstalker belts med 3 mobs mellomrom ellerno en gang. dette var før patchen hvor droprate ble økt :S vi fikk 2x cenarion belts på to molten giants på rad, dette var også før patchen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå