Gå til innhold

Gjenoppretta mysql-db (FRM, MYD, MYI)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har eit stort problem. Ein organisasjon som eg er medlem av (og webansvarleg for), har sidene hjå servetheworld. For ei stund sidan blei nesten alt innhald i tabellane sletta. Er usikker på kva som kan ha skjedd. Kan det vera pga. servetheworld, eller må det vera ein hackar som av ein eller annan grunn har slått til?

 

Eg kontakta servetheworld og lurte på om dei kunne gjenoppretta databasen slik han var. Problemet var at dei visstnok nettopp hadde lagt om på backupsystemet, men dei sendte meg ei zip-fil med ein gammal backup som eg kunne ordna sjølv.

 

Problemet mitt er at alle filene er på formata FRM, MYD og MYI. Korleis kan eg importera desse til databasen? Bruker phpmyadmin. Går det an å konvertera dei til .sql?

 

Har veldig mykje data lagra her, og det er viktig at eg får til å restaurera databasen. Satsar på at nokon her kan hjelpa meg.

Endret av Gullars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, nå er de filene du har fått faktisk databasen din.

de tre filene som mysql bruker til databasen din.

 

tviler på at du har ssh tilgang til webserveren hos stw, så du kan alltids bare installere mysql på din personlige pc, lag en database med akkurat samme navn som den du skal gjennoprette, stoppe mysql, gå inn i mysql folderen og finn mappa som har FRM, MYD og MYI til databasen, slett disse og legg inn de som stw har sendt til deg :)

 

start mysql og du ska nå kunne dumpe ut sql scriptet fra databasen :)

Lenke til kommentar
vel, nå er de filene du har fått faktisk databasen din.

de tre filene som mysql bruker til databasen din.

 

tviler på at du har ssh tilgang til webserveren hos stw, så du kan alltids bare installere mysql på din personlige pc, lag en database med akkurat samme navn som den du skal gjennoprette, stoppe mysql, gå inn i mysql folderen og finn mappa som har FRM, MYD og MYI til databasen, slett disse og legg inn de som stw har sendt til deg :)

 

start mysql og du ska nå kunne dumpe ut sql scriptet fra databasen :)

Dette høyrdest ut som ei god idé ;)

 

Problemet er at eg aldri har gjort dette før. Har du ein liten guide på lur? Er det avansert?

Lenke til kommentar

Dette kan du gjøre lokalt hos deg selv og:

-lag en mappe i MySQL sin data folder (det blir da en database i MySQL)

-Legg så inn alle filene du har fått i den mappen

-åpne phpmyadmin (elns), så vil du enten få frem alle tabellene med innhold, eller få vite hva du skal gjøre for å få det frem. :)

 

Bare installer 4.1 (eller den siste 4.x versjonen som du finner, evnt kan du installere easyphp, som har alt du trenger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...