Anders Voldsund Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Lurte berre på om populationen er på 200 på AoE III. Det er litt kjedelig med å berre kunne lage 200 folk. Slik som det var på Age of Empires II. A.V
Havon Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 popp cap= 200( i demoen) . men flere units går ikke inn under denne, men de har egne caps. og 200 folk er mer en nok i mp
Anders Voldsund Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Ja..eg fann ut at det var 200 i demoen, men det var slik at når eg hadde MP på AoE II kunne eg godt hatt litt fleire folk.
Havon Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 man kan alltids ha flere folk, og er ikke meg i mot å øke antall folk. Men 200 inf + vill samt alle unitsa som ikke tar opp plass har du bra med folk alikevel Husk at i top level mp så er det skjelden du får tid til å masse full capp
garfunk Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 men det er jo noen enheter som faktisk tar 2 i population (og kanskje mer på andre enheter) så man vil ikke få 200 folk.
Havon Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 jo det vil man få krigs båter tar ikke popp og heller ikke indianere Hester og kanoner tar mer en 1 popp. men 200 popp capp holder lenge
iMarius Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 nei, NEI N-E-I! Poplimit er en stygg ting å innføre i spill (tenker da på MP delen). Jeg synes man skulle fått velge i options om man skal ha poplimit 200 eller mer, evt UNLIMITED.. Selvfølgelig så kommer det sikkert til å gå treigt med en limit på feks 1000, men hva om man om et år faktisk får en såpass bra maskin som takler så mange units samtidig? Noen vil kanskje si at hvis man får ubegrensa med units så blir noe av taktikken borte, men enkelte elsker den muligheten.. Lage seg en SVÆR hær og angripe fra alle kanter. Poplimit bør være noe man kan velge, så finner man ut selv hvor mange units som passer til de forskjellige brettene.
Fat_ASS Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Poplimit er en stygg ting å innføre i spill (tenker da på MP delen). Jeg synes man skulle fått velge i options om man skal ha poplimit 200 eller mer, evt UNLIMITED.. Helt enig! det ødelegger veldig mye...skulle heller ha vært som på de gamle command & conquer spillene der man kunne bygge til maskinen ikke taklet mer for så og angripe å knuse fienden totalt.. Eneste spillet jeg synes at poplimit fungerer (litt) på er warcraft 3. men hadde vært veldig kult om man kunne hatt mulighet til å ta poplimiten bort der også... Endret 2. oktober 2005 av Fat_ASS
Anders Voldsund Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Heilt enig med dokke fat_ASS og dunah. Skulle kunne vore masse meir enn 200 i population.
Havon Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 uansett så ville ikke en fiende la deg få så mye folk Må være en capp på antall soldater, ellers blir mp helt fucka opp
iMarius Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 uansett så ville ikke en fiende la deg få så mye folk Må være en capp på antall soldater, ellers blir mp helt fucka opp Det MÅ ikke.. Jeg kjenner mange som ikke "rusher" i rts spill.. Da kan det fort bli mange units når de angriper. Men en god rts spiller "rusher" nok i større grad ja og da trengs det ikke så mange units. Jeg synes bare at muligheten for unlimited population bør være der. Er jo moro å eksprimentere med svære angreps styrker iblandt
Havon Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) joda morsomt det sikkert, men dere trakk inn mp. der er det et must m capps. en rts spiller som ikke rusher = pwnd edit: en større capp kunne sikkert ha vært kult men et sted må grensen gå Endret 3. oktober 2005 av Havon
Whalecore Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 En Pop. limit over 200 hadde ødelakt den strategiske delen av spillet.. ja, kanskje det hadde sett flott og kult ut, men jeg mener i hvertfall at det hadde ødelakt en del av gameplayet, jeg syns også 200 er ganske mye. I Starcraft og Warcraft III har man ikke så høy pop. limit, og det gjør at man faktisk må tenke over hva man skal bygge. I et slag med f.eks pop. limit 1000 kunne du ha byggd alt du ville, (bare du har nok resursser, noe som er enkelt å skaffe seg end-game) og det hadde ødelakt den strategiske delen av spillet. Å bruke hodet er en fin ting i et strategi spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå