Gå til innhold

Google Earth Leken


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om dere synes dette ser ut som en søppeldynge, men det er egentlig det (ikke hvis du mener virkelig en _dynge_, det er mer som et område med mange forskjellige containere til diverse avfall..) Bildet er litt gammelt også.. :ermm:

Ligger i ytterkanten av Drammen, følg E18 (retning Sande), sving av til Lerpeveien, og der er den. ^^

 

Godkjent?

post-58-1128108020_thumb.jpg

Endret av Jackemeister
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dere synes dette ser ut som en søppeldynge, men det er egentlig det (ikke hvis du mener virkelig en _dynge_, det er mer som et område med mange forskjellige containere til diverse avfall..) Bildet er litt gammelt også.. :ermm:

Ligger i ytterkanten av Drammen, følg E18 (retning Sande), sving av til Lerpeveien, og der er den. ^^ 

 

Godkjent?

Sikkert godkjent! (siden du veit hvor/hva det er osv..)

..Ønsket?

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dere synes dette ser ut som en søppeldynge, men det er egentlig det (ikke hvis du mener virkelig en _dynge_, det er mer som et område med mange forskjellige containere til diverse avfall..) Bildet er litt gammelt også.. :ermm:

Ligger i ytterkanten av Drammen, følg E18 (retning Sande), sving av til Lerpeveien, og der er den. ^^

 

Godkjent?

Den er så godkjent så :thumbup::D

Kjør i vei du :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...