Gå til innhold

Gjestekonto.. ? Skjønner ikke, må man betale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Er ikke noe tull. Blir ikke trukket neon penger fra bankkontoen  før du registrerer en gyldig cd key på WoW-kontoen, og du har spilt 30 dager etter at 10 dagerspasset er brukt opp.

4911352[/snapback]

Jeg har også fått et slikt Guest Pass og ble overrasket over at det ser ut som at man må taste inn et kortnummer. Jeg har lyst til å prøve WoW i de 10 dagene gratis i hvert fall. Da har jeg to spørsmål:

 

1. Hvis jeg får en forelder til å taste inn visanummer og det som står på neste side av registreringa om man vil ha 1, 2, eller 6 måneders betaling etterpå, Blir det umulig for meg å logge på accounten etter 10 dager eller begynner betalingen automatisk med det kortet og betalingsperioden som ble registrert?

 

2. Hvis jeg liker WoW såpass at jeg vil fortsette å spille det, kan jeg da for eks. legge inn et prepayed card på kontoen og få 60 dager med en account som er 100% uten å måtte ha noen som helst retail-key? Dvs. jeg har ikke kjøpt spillet, men innstallert det med cd-ene til en kamerat, og jeg fikk inntrykk av at man ikke fikk en skikkelig account hvis man ikke begynner med den keyen som er i eska til spillet :roll: Høres jo egentlig sannsynlig ut siden dette gjør at alle som skal spille må kjøpe cdene.

 

I korte trekk: Kan jeg bruke Guest Passet og deretter legge til Prepayedkort etterpå og dermed få spilt WoW uten å måtte kjøpe CD-ene i butikken?

 

Håper noen vil svare, for jeg synes dette er litt vanskelig å finne ut av. :)

Lenke til kommentar

Ok, så hvis jeg oppgir et kortnummer og for eksempel 1mnd. betaling etterpå (som kreves i registreringen), så vil guestpassaccounten bli borte/fryst helt til jeg kjøper spillet, taster inn retailkoden for å fortsette på accounten, får 2mnd. "gratis" spilling og kan deretter enten fortsette med prepayed eller kort?

 

Høres greit ut, men jeg forstår allikevel ikke hvorfor jeg må velge hvor lenge jeg vil betale med kort etter 10dagerstrailen :hmm:

 

Men bare for å få konkludert dette: Samme hva jeg oppgir som betaling i registreringen av guestpassaccen så vil kortet ikke bli belastet før jeg eventuelt taster inn en retailkode. Am I right? Og hvis jeg taster inn en slik kode; vil kortet bli belastet automatisk da, selv om jeg egentlig vil benytte meg av prepayed?

 

Huff, synes fortsatt dette er veldig rotete og forvirrende :cry:

Lenke til kommentar
Ok, så hvis jeg oppgir et kortnummer og for eksempel 1mnd. betaling etterpå (som kreves i registreringen), så vil guestpassaccounten bli borte/fryst helt til jeg kjøper spillet, taster inn retailkoden for å fortsette på accounten, får 2mnd. "gratis" spilling og kan deretter enten fortsette med prepayed eller kort?

 

Høres greit ut, men jeg forstår allikevel ikke hvorfor jeg må velge hvor lenge jeg vil betale med kort etter 10dagerstrailen :hmm:

 

Men bare for å få konkludert dette: Samme hva jeg oppgir som betaling i registreringen av guestpassaccen så vil kortet ikke bli belastet før jeg eventuelt taster inn en retailkode. Am I right? Og hvis jeg taster inn en slik kode; vil kortet bli belastet automatisk da, selv om jeg egentlig vil benytte meg av prepayed?

 

Huff, synes fortsatt dette er veldig rotete og forvirrende :cry:

5477045[/snapback]

Er da ikke så vanskelig.

 

Blizzard krever sikkert en visa-kode fordi de 1) Ikke har et eget system for guestpass brukere, eller 2) en liten forsikring om at kundene/gjestene er seriøse.

 

Ei vennine av meg fikk min guest pass key, hun tastet inn kort-nummer og 1mnd, har ikke blitt trukket noe av henne etter 10 dager. Så ja, du vil ikke bli belastet med mindre du kjøper spillet og taster in retail-key.

 

Og om du heller vil bruke pre-paid kort, da må du først velge visa eller lignende som payment, kjøpe et pre-paid kort, også gå innpå account management og skifte til gamecards. (Du kan ikke skifte til gamecard uten at du har en kode fra et gamecard å taste inn så vidt jeg vet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...