Gå til innhold

er det mulig å formatere en USB300Gb til fat32?

mackmera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en USB 300 GB maxtor...

Den var fat 32 , så konverterte jeg den til NTFS.

Lurer nå på om det er mulig å konvertere eller formatere den tilbake til Fat32?

har prøvd i Windows diskbehandling men det går ikke. Har prøvd med Patition magic der får ejg feil melding, kansje pga at det usb disk... Har prøvd med den convert x: F:fat32 eller hva det var ikke fikk det ikke til...

Er dette mulig? Er det eit godt programm jeg kan laste ned og fikse det med eller noe?`

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Convert virker bare fra FAT/FAT32 til NTFS. Partition Magic kan konvertere tilbake til FAT32. Bare for å ha sagt det, du bør ha backup av disken før du begynner i tilfelle konverteringen feiler.

Skrevet

sitter i partition magic no og får ikke mulighet til og convertere eller formatere den til fat32, har ikke noe på den, den er tom eg er partisjonert til NTFS..

Har prøvd å fjerne den og opprette den som fat32 og ender med feil melding da...

hmm

Skrevet (endret)

Windows XPs Disk Management (Diskbehandling) tillater deg ikke å lage FAT32-partisjoner størren enn 32 GB.

Partition Magic 8 (om dette også gjelder 7.0 vet jeg ikke) skal i hvertfall i flg. spesifikasjonen kunne konvertere begge veier mellom FAT/FAT32/NTFS. Det står videre at maks partisjonsstørrelse er 300 GB og at den ikke må være over 90% full.

Endret av Pengu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...