Gå til innhold

Lisens til Dreamweaver Studio 8

Dekanus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utgjør det - sett bort fra det økonomiske selvsagt - noen forskjell om jeg kjøper Dreamweaver Studio 8-pakken i USA til 6.500 kroner (USD 999,-) eller i Norge for 11.000 kroner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, jeg trodde det fantes en norsk utgave. Da tror jeg ikke det er noen forskjell på å kjøpe i USA istedenfor Norge, men du må nok betale toll for den.

Skrevet
Beklager, jeg trodde det fantes en norsk utgave. Da tror jeg ikke det er noen forskjell på å kjøpe i USA istedenfor Norge, men du må nok betale toll for den.

du kan bestille den i europa for 999 euro + VAT, men den kan du få tilbakebetalt. Men da må du betale toll i norge.

1000 euro er for øyeblikk kr 7800,- + toll, da spørst om du vil tjene noe.

http://www.macromedia.com/cfusion/store/in...&pageNotFound=0

lykke til

Skrevet (endret)

Jeg har en kamerat i USA som snart skal til Norge. Vanvittig stor prisforskjell (6.500 kroner vs. 11.000 kroner) og derfor vurderer jeg muligheten for at han kan ta den med hjem på flyet. Er det noe jeg må passe på i den forbindelse? Bør han åpne den slik at den ser ut til å være hans for at det ikke skal bli problemer i en eventuell grensekontroll?

Takk ellers for gode innspill!

Endret av Dekanus
Skrevet
Jeg har en kamerat i USA som snart skal til Norge. Vanvittig stor prisforskjell (6.500 kroner vs. 11.000 kroner) og derfor vurderer jeg muligheten for at han kan ta den med hjem på flyet. Er det noe jeg må passe på i den forbindelse? Bør han åpne den slik at den ser ut til å være hans for at det ikke skal bli problemer i en eventuell grensekontroll?

:) han kan åpne den, men de mer på jakt etter en stakkers flaske sprit eller en pakke røyk for mye.

:thumbup:

du spare mye på dette, lykke til og gi en tilbakemelding hvordan det går

Skrevet

Macromedia Dreamweaver 8 finnes nok ikke i Norsk versjon nei. 8.0 versjonen er vel ganske ny den er den ikke? den som var før 8.0 versjonen het vel 2004MX?

Skrevet

han trenger vel heller ikke åpne den,det er jo noe han har kjøpt der borte,og de kan vel ikke pålegge han toll for den,så lenge den ikke går igjennom posten.

Skrevet (endret)
Utgjør det - sett bort fra det økonomiske selvsagt - noen forskjell om jeg kjøper Dreamweaver Studio 8-pakken i USA til 6.500 kroner (USD 999,-) eller i Norge for 11.000 kroner?

Har akkurat kjøpt denne program pakken hos Macromedia..

Ferdig levert døra her i Molde ble rundt tusenlappen.. 85Euro+frakt, til sammen 105Euro, og evt. toll

Da kjøpte jeg gjennom Education-webshopen, deres.. Som student eller lærer sparer du masse!

Det er også mulig å laste ned, da sparer du jo frakten..

Endret av Fisken78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...