Dwagon Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Installerte mine vanlige codecs og nå er alt av en eller annen rar grunn blitt veldig hvitt, som om codecet klikket helt.. Når jeg velger å lagre en snapshot av filmen/klippet ser det normalt ut.. men ikke når jeg skal se på det... meget snodig.. Hadde jeg bare klart å ta en screenshot av hvordan det ser ut under avspilling hadde alt vært så mye lettere å forklare
Dwagon Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 (endret) Bullets Screen Recorder.. hmm... *Google og teste* Bullets Screen Recorder ga meg en svart skjerm som viste at musa mi flyttet på seg... Snodig... men hjelp ikke noe serlig Endret 25. september 2005 av Dwagon
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 PS: Det fungerer fint til og ta opp webcam samtaler ifra MSN
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 nVidia-skjermkort? Da tror jeg det skal hjelpe å bytte driver.
Jankee Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Flyttes fra programvare til codecs-kategorien.
Dwagon Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 nVidia-skjermkort? Da tror jeg det skal hjelpe å bytte driver. Åh? får teste det... har akkurat nå 77.72 drivern... Skal se om det hjelper med den aller nyeste... og takk for mod flyttet denne til rett plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå