Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

tips til mercedes 190 89 mod. stylig osv ?


carwasher

Anbefalte innlegg

hei. har nettop kjøpt meg en mercedes 190 2 liter 89 modell. får den på onsdag :cool: så lurte jeg på om det var noen sopm hadde eventuelle tips jeg kunne gjøre med den ? det er 17" felger påd en og den er litt senka...

 

så skal jeg ta å få allt interiøret svart og så skal jeg få fiksa opp lakken i den litt tenkte jeg. noe annet jeg kunne gjøre ?

 

må ha ny eksos snart foresten. får jeg mere krefter i den om jeg lar være å bruke katalysator ? er gaske ny på dette bilgreiene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du finner mange flotte 190'er på www.mb190klubb.com . Mye inspirasjon der. :yes: Legg gjerne t bilde av bilen når du har fått til noe. :)

ok takk takk :).. fant en den inspirasjon der jah :)

 

skal få slengt ut noen bilder så fort jeg skal ta "før" bildene mine :D

Skal nemlig ha samme bli engong,, så er spent å se om du får det til. ;)

Lenke til kommentar
Du finner mange flotte 190'er på www.mb190klubb.com . Mye inspirasjon der. :yes: Legg gjerne t bilde av bilen når du har fått til noe. :)

ok takk takk :).. fant en den inspirasjon der jah :)

 

skal få slengt ut noen bilder så fort jeg skal ta "før" bildene mine :D

Skal nemlig ha samme bli engong,, så er spent å se om du får det til. ;)

hehe skal nokk ikek gjøre di aller største modifikasjonene på den i og med att jeg ga 20k for den :p.... men den skal gjøres slik att jeg får en del respekt vertfall :p

 

skal holde på med den til februar da jeg får lappen. da skal lakken vertfall være klar regner jeg med. og interiøret kanskje :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...