Gå til innhold

Rename mapper i musikksamlingen

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Jeg har alle mp3-filene på pc'en sortert i mapper etter artist og deretter album. Alle albummappene har tittelen først og år til slutt (f.eks. Once (2004)). Hvordan kan jeg på lettest mulig måte få endret navn på disse mappene slik at år står først og tittel sist (f.eks. (2004) Once)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hmm: Tag&Rename have full support the following tag frames in all supported music formats: Artist, Album, Title, Year, Genre, Comment, Composer, Original Artist, Copyright, URL, Encoded by, Track #, Disc #, Rating, Mood, BPM, Cover art, Lyrics, Orchestra or band, Conductor, Lyricist, Original Lyricist, Label, Radio station name, Audio file information web page, Artist web page, Audio source web page, Radio station web page, Buy CD web page, ISRC #, Catalog #, (in ID3v2 tags Tag&Rename also support PCDJ software frames).

http://www.softpointer.com/tr.htm#features

lykke til

Skrevet
Jeg har alle mp3-filene på pc'en sortert i mapper etter artist og deretter album. Alle albummappene har tittelen først og år til slutt (f.eks. Once (2004)). Hvordan kan jeg på lettest mulig måte få endret navn på disse mappene slik at år står først og tittel sist (f.eks. (2004) Once)?

MediaMonkey... Finnes ikke bedre. Gjort på noen få tasteklikk! Sjekk signaturen min for link...

Gratis og lett å bruke :thumbup:

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

MediaMonkey fungerte ypperlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...