Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg har, som tittelen sier, noen problemer med nye InsomniaX-mod'n til WoW. Det har seg slik,at jeg får ikke bar nr. 1 til å slutte å forsvinne når jeg går i stealth-modus. Det er jævlig irriterende, siden når jeg da går ut av stealth så har jeg ingen action bar. En annen ting er at teksten til questgivere kommer sakte frem,sånn som spillet er originalt. Det vil jeg ikke ha. Noen som vet hva annet jeg kan gjøre enn å vente på noe som ikke er beta?
chokke Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 AKKURAT det var mitt problem og, prøvde å laste ned nyeste versjon men da la det seg 7 b ars midt på skjermen som ikke er gjennomsiktige engang
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 AKKURAT det var mitt problem og, prøvde å laste ned nyeste versjon men da la det seg 7 b ars midt på skjermen som ikke er gjennomsiktige engang Word...Samme dealen her. Faen ta altså...Sånt skjer når man kludrer med bra ting.
chokke Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 AKKURAT det var mitt problem og, prøvde å laste ned nyeste versjon men da la det seg 7 b ars midt på skjermen som ikke er gjennomsiktige engang Word...Samme dealen her. Faen ta altså...Sånt skjer når man kludrer med bra ting. kalles patch. (konspirasjon er nøkkelordet)
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 AKKURAT det var mitt problem og, prøvde å laste ned nyeste versjon men da la det seg 7 b ars midt på skjermen som ikke er gjennomsiktige engang Word...Samme dealen her. Faen ta altså...Sånt skjer når man kludrer med bra ting. kalles patch. (konspirasjon er nøkkelordet) Hehe...Ja. Skulle vært mer som 1.6 versjonen,men er mange ting i 1.7 jeg vil ha og.
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 (endret) Forresten tror jeg vi kan ha en løsning på gang i denne posten. Bare så det er sagt... Endret 24. september 2005 av Fisk1
AlexGM Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 det med q teksten kan du fikse i interface.. mens det andre kan du bare fjerne de "rutene" du ikke har fullt med skills o.l hadde litt problemer m d i starten eg og men fant fort ut alt
GtReBra Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 her er en hot fix som en som ikke jobber med bib eller IX lagde natta etter 1.7. fiksa mine problemer med stealth bar http://www.cabalistic.org/temp/Insomniax_BibToolbars.zip
amarios Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 syns de nye actionbar'ene er noe dritt, altfor tidskrevende å sette opp i forhold til bibmod bars. greit nok at de nye kan konfigureres til de grader, men å sitte i timesvis for å ordne dem er meningsløst...eneste som skuffa meg i den nye versjonen. håper han heller skifter tilbake til bibmod, men jeg tviler
kazaa Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Det første jeg gjorde da jeg installerte insomniax igjen, var å disable den actionbar addonen som fulgte med. Foreløpig bruker jeg bare de actionbarene man kan åpne i interface options, funker ganske greit det også.
henrik_s Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 DiscordActionBars er jo super! fatter ikke hva dere maser om... men insomnix er no virrvarr uten like
Fisk1 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 (endret) .. men insomnix er no virrvarr uten like Enig! Men ja,takk for tips og hotfix´n da. Får teste når jeg kjem hjem, for tiden kjører jeg gamle InsomniaX 1.6 Beta 3. Helt vilt... Endret 26. september 2005 av Fisk1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå