genetex Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Heisann! Jeg lånte dette spillet med en kompis på fredag, som har ført til: Obivilion står tegnet i hodet mitt, jeg vil broke masse penger på nytt skjermkort, og har ikke sett folk på nesten 3 døgn snart. Jeg laget meg en karakter, som skulle vere akkurat slik jeg liker det: - Sniker seg rundt og stjeler fra alle hus, og før jeg går derifra, gir jeg 10 gull til personen, så jeg får bedre rykte, og mye mer penger i lommeboken. - Sniking og mord er allti gøy. - En "lett" person på en måte, liksom, en katt med leather armor og som hopper rundt, ikke en blikkboks. Ok, alt er egentlig veldig bra med katten min, har kommet meg til balomora og gitt noen papirer til han fyren som er den første "main" questen min tror jeg, akkurat komt meg vekk fra den helt første plassen jeg startet på. Noe jeg da lurer på er: Jeg er level 5, men har nesten ikke drept noen ting i det hele tatt! Får jeg levels av å få opp skills in attributes, som acrobatikk og stjeling? Siden jeg for det meste har bare stjelt, i mange forskjellige nyer, lest, for å så stjele, masse bøker (stilige historier, morrowind er jo helt klart genialt). Har brukt pengene jeg har fått omtrent bare på å få opp skill i actrobatiks/stjelings osv. Det andre spørsmålet er: Alle folkene liker meg egentli, liksom, som regel sier de ikke: I dont talk to peeps i dont like etc. Men jeg kom til en by, der nesten ingen ville prate med meg! Alle sa bare: i dont speak to peeps i dont like, goobye. Jeg hadde ikke blitt tatt i å rundstjele byen, å jeg hadde ikke angrepet/drept noen i det hele. Hvorfor er det slik? Er det slik at om jeg stjeler veldig mye, så blir jeg automatisk mindre likt? Jeg skal seinere sjekke om det er slik i de andre byene. Jeg har snakket med mange folk, men får nesten ingen quests! Slik som i første byen, seya-ett-eller-annet, var det mange quests, som å stjele en ring, finne en morder, osv. Er det ikke slik i de andre byene, eller har bare ikke jeg kommet meg nok langt ut i spillet? Er stjeling bra å tjene enger på? hittil har jeg tjent masse penger, men jeg tenker på til seinere i spillet, siden ting ikke dukker opp igjen automatisk, så vil jo til slutt alt vere stjelt? Denne tråden vil jeg sikkert legge inn mange flere spørsmål etter som jeg spiller mer, og jeg vil håpe folk kanskje titter innom av og til for å se om jeg kanskje har noen nye spørsmål, og for å sjekke hvordan katten eletha shadowfinger har det. Takker for svar!
The_evil_blue_toad Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 1: Ja du får et nytt level for hver tiende gang du øker skillen i en attributt (akrobatikk, løping, pil og bue, etc) 2: Regner med at de ikke vil prate med deg fordi du ikke tilhører det lokale huset (haldoran, redoran, telvani). Synes iallefall å huske at det kunne være slik. Alt for lenge siden nå. 3: Stjeling er etter min mening ikke en spesielt fantastisk måte å tjene penger på. Fungerer kanskje i begynnelsen når du trenger et par mynter, og om du ser noe spesielt som for eksempel et magisk våpen eller noe. Eller pleier jeg å tjene penger på questing, eller ting og tang fiendene mine har. Når du kommer ut i spillet pleier du å finne nokså verdifulle våpen og rustninger som du kan selge, men de trenger ikke stjeles nødvendigvis.
genetex Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 2: nei, det var en hel liten landsby
brd Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Eg drap kjøpmennen i byene ^^ tente faktisk masse gold på det, men er ikkje det sånn mission plass i ein av byene? hvor du kan velge om du vil jobbe med dei gode eller dei dårlige, eg valgte begge PS: Stjel fra dei rike gi til dei fattige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå