Gjest medlem-75284 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei Jeg har lav fps i WoW og jeg skjønner ikke problemet Jeg har jo bare fra 10-18 fps og vis jeg er heldig så er den oppe i 20 i noen ganger. Jeg har jo bra nokk data vil jeg tro, Radeon X800 skjermkort, 1024MB RAM, 3.2Ghrz Intel Pentium prossesor. Hva er problemet? EDIT: leif det der var flaut Endret 25. september 2005 av medlem-75284
slez Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Nye skjermkort drivere eller kanskje tide med en format av pc'en.
Grabby Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 har du 1025gb ram det var mye holder meg til 1gb jeg:P
-=Toasted=- Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 har du 1025gb ram det var mye holder meg til 1gb jeg:P det var rart, for standard er 1024
pellemann Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) 1024 gb ram må jo være en ganske bra standard ja Endret 26. september 2005 av pellemann
Alucard_21 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg akkurat samma problem.. Jeg lå alltid rundt 80 FPS, men nå ligger den rundt 40.. Jeg har også 1024 med ram, har nettopp lasta ned ny driver, bare venter på å komme meg hjem fra jobb for å teste det.. En kompis av meg sliter med de samma også, og han har ca det samme som meg når det gjelder ram og grafikk kort.
nahojdat Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hvordan sjekker man fps egentlig? Og hva er det? Regner med "frames per second" eller noe sånt.. Har aldri sjekket det, men wow kjører glatt hos meg heldigvis
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hvordan sjekker man fps egentlig?Og hva er det? Regner med "frames per second" eller noe sånt.. Har aldri sjekket det, men wow kjører glatt hos meg heldigvis trykk ctrl-r så får du opp fps'n.
gamer73 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) CTRL-R jA..frames per sec Jeg ligger på rundt 40 FPS i wow (setter jeg ned kvaliteten ligger jeg glatt på 80)..med high end pc, men det glir fint som smør. Wow er ikke et FPS spill uansett. Jeg ser ingen forskjell på 40 og 80 FPS i wow. Men gud i himmelens navn at jeg gjør det i spill som BF2. Men jeg har da også 2 gig med ram og sata HD. kameraten min har akkurat samme pc som meg, men han har kun 1 gig med ram og bruker den gamle IDE disken på wow. Og hos ham hakker det litt av og til. Og når han flyr opplever han framedrops ganske ofte. Dette opplever jeg aldri lenger. Vel..det kan lagge litt i if, men dette er kun serverlagg. Det vi har merket oss er at mens man flyr så hører man harddisken jobber på begge våre to pc'er. Men siden jeg bruker satadisken med 8mb cache, mot hans IDE disk med 2mb cache...samt 1gig forskjell i ram, så glir wow mye bedre hos meg enn hos ham. Men vi har ellers lik FPS, men som, sagt så opplever han FPS drops (når HD og rammen hans komemr til kort av og til), mens jeg opplever ikke det. Og ikke minst loadingtidene mine er gått ned til 1/3 av det jeg hadde når jeg brukte IDE disken min (selv om jeg hadde 2 gig ram da også). Konklusjon er at SATA disk med 8mb cache og gjerne ram på 2 gig er absolutt å anbefale til wow. Det er ikke nødvendig for å spille wow, men for optimal flyt med maks bildekvalitet så vil jeg tro at det er nødvendig. Jeg kjører selvsagt maks på alt av skjerminnstillinger og med 1280x1024 skjermoppløsning. Endret 26. september 2005 av gamer73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå