SKAÐI Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Finnes det flere prateprog en msn messenger,windows messenger, yahoomessenger... Msn er det klart beste av de over, på yaho kan du jo ikke snakke med de som er på msn...det suger...windows er bare old style...Men er lei av msn og de bæde varsjonene som klikker ganske ofte... Andre chatteprog? som du kan snakke til folk på msn?
the_bjarne Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Andre chatteprog? som du kan snakke til folk på msn? Trillian funker: http://www.download.com/Trillian/3000-2150...j=dl&tag=button
Kadmium Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Liste over IM programmer jeg kan komme på nå. - Google Talk (Last ned her) - Trillian (Last ned her) - Msn (Last ned her) - Yahoo (Last ned her) Endret 24. september 2005 av Espen54
olear Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_instant_messengers
Kadmium Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hvordan kunne jeg glemme Skype, AIM, ICQ og Windows Messenger. Jeg er nok litt trøtt i dag.
Den normale mann Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Må ikke glemme AMSN EDIT: Du bør endre emne feltet. Yahoo og MSN er nettsteder og søkemotorer, og IM klienter er bare en liten del av alle tjenestene de tilbyr. Endret 24. september 2005 av 100smiles
Mr.Elendig Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Eg foretrekker Jabber (som forøvrig er ein protokoll, ikkje ein IM klient) For å få ein oversikt over kva klienter som støtter jabber, så trykk her Endret 25. september 2005 av Mr.Elendig
meeg Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Mulig denne tråden døde for noen dager siden, men må bare nevne gaim. A multi-protocol instant messaging (IM) client Mao. AIM, ICQ, Msn, Yahoo i ett. Noe lignende trillian, bare MYE bedre.
ikkeno Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Mao. AIM, ICQ, Msn, Yahoo i ett. Noe lignende trillian, bare MYE bedre. Og IRC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå