Tee_Kay Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne FreeBSD 4.11-RELEASE kernel update til FreeBSD 4.11-STABLE ? Finner ingen på google.
Bad_Byte Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Se her (20.2.2.3 Using FreeBSD-STABLE) CURRENT -Utviklings versjon, ikke garantert at den vil kunne kompileres eller at den er stabil. STABLE - Utviklings versjon som anses som stabil. RELEASE - Sluttresultatet av STABLE. Med mindre du har du noe behov for å "fikle" så er det like greit å holde seg til RELEASE. Endret 24. september 2005 av Bad_Byte
Tee_Kay Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Så serveren blir ikke mer stabil om jeg legger inn STABLE ?
stigfjel Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Så serveren blir ikke mer stabil om jeg legger inn STABLE ? Ikke nødvendigvis, men du får et mer oppdatert system, og du får tettet eventuelle sikkerhetshull som måtte befinne seg i systemet. Kjører selv FreeBSD 4.11-STABLE på en maskin som fungerer som brannmur, og den er stabil som fjell.
Tee_Kay Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Så serveren blir ikke mer stabil om jeg legger inn STABLE ? Ikke nødvendigvis, men du får et mer oppdatert system, og du får tettet eventuelle sikkerhetshull som måtte befinne seg i systemet. Kjører selv FreeBSD 4.11-STABLE på en maskin som fungerer som brannmur, og den er stabil som fjell. Har du en guide til der jeg kan lese om hvordan jeg kompilerer ?
stigfjel Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Så serveren blir ikke mer stabil om jeg legger inn STABLE ? Ikke nødvendigvis, men du får et mer oppdatert system, og du får tettet eventuelle sikkerhetshull som måtte befinne seg i systemet. Kjører selv FreeBSD 4.11-STABLE på en maskin som fungerer som brannmur, og den er stabil som fjell. Har du en guide til der jeg kan lese om hvordan jeg kompilerer ? Har noe bedre. Her er scriptet jeg bruker når jeg kjører en STABLE-oppgradering på maskinen min. Bare sørg for at du har riktig bane på ports-supfile og stable-supfile. Edit: studer scriptet før du bruker det. Det er svært viktig. update Endret 25. september 2005 av stigfjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå