GRendal Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Alle lvl 60 warriors : la oss ta en liten diskusjon på 2 meget gode våpen: Jeg kommer ikke til å linke våpnene, fordi jeg regner med at dere 60 warriors ( henrik2k osv) veit hva jeg snakker om. ifht. til burstdamage har jeg i særdeleshet lyst til å diskutere Halberd of Smiting vs. Obsidian Edged blade. Spinal\bonereaver\Zinrokh er bedre, men la oss holde oss til saken. Halberd of Smiting har blitt testet til 4% procc på decapitation (470-670ish dmg) Dette gir jo gode muligheter for litt bra burst damage mens man fremdeles har 5% crit igjennom polearm spec, og som sådan får du den ekstra potensielle swordspec-burst dmgen som axe ikke har. OEB har jo muligheten for masse extra attacks, og også 0,40% extra crit samt 84 attack power. Damagerangen er helt lik , 175-263(4), og etter 1.8 blir det helt lik Damage on hit ( OEB angriper riktignok litt raskere) Hva mener dere warriors? av disse to, hvilken vil dere foretrekke? begrunn svaret? Jeg personlig er svak for begge, men synes nok Halberd proccen er interessant i seg selv, ettersom den critter for opptil 1300-1600. mvh 60 warrior. Endret 24. september 2005 av GRendal
Dandar Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hadde gått for OEB. Den slår hardere pga ATP bonus & treffer misser _litt_ mindre. I tillegg til det må du ha 33 poeng (?) i Arms for og fullføre MS - er dog litt usikker der.
anon12234 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 hadde gått for OEB jeg også. pga netopp AP bonus og +swords og swordspecc. swordspeccen gir større mulighet for bustdmg. men hadde igjen tatt dette: http://thottbot.com/?i=51823 foran OEB. det dropper også i zulgurub. nå er jeg ikke helt sikker på hvordan det blir når de endrer derre MS hit blir samme som 3.3speed med 2hander osv.
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 (endret) Ja er nok litt svak for OEB jeg og. I tillegg er jo OEB mer ett "warrior only" weapon i og med at strength og + melee skill ikke er så interessant som 72 atk power og 28 sta sånn universellt, sånn når man tenker på DKP mener jeg ( enklere å få tak i) Men jeg er enig i at Zinrokh er bedre uten tvil. 30 mer top dmg. Men 5% extra crit med polearm sweet i pvp riktignok ( noe sword specc naturligvis også er ) Endret 24. september 2005 av GRendal
Algron Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ja er nok litt svak for OEB jeg og. I tillegg er jo OEB mer ett "warrior only" weapon i og med at strength og + melee skill ikke er så interessant som 72 atk power og 28 sta sånn universellt, sånn når man tenker på DKP mener jeg ( enklere å få tak i) På Silvermoon har jeg sett flere paladiner med OEB enn warriors...
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Ja er nok litt svak for OEB jeg og. I tillegg er jo OEB mer ett "warrior only" weapon i og med at strength og + melee skill ikke er så interessant som 72 atk power og 28 sta sånn universellt, sånn når man tenker på DKP mener jeg ( enklere å få tak i) På Silvermoon har jeg sett flere paladiner med OEB enn warriors... *Skutt i huet*
stranden Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) 1 Hamstring -> procca 4 ganger på 1 hit. LoL Endret 24. september 2005 av stranden
Dandar Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ja er nok litt svak for OEB jeg og. I tillegg er jo OEB mer ett "warrior only" weapon i og med at strength og + melee skill ikke er så interessant som 72 atk power og 28 sta sånn universellt, sånn når man tenker på DKP mener jeg ( enklere å få tak i) På Silvermoon har jeg sett flere paladiner med OEB enn warriors... *Skutt i huet* Samme på Daggerspine. Der går Bonereaver\etc til Paladins ( )
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Ja er nok litt svak for OEB jeg og. I tillegg er jo OEB mer ett "warrior only" weapon i og med at strength og + melee skill ikke er så interessant som 72 atk power og 28 sta sånn universellt, sånn når man tenker på DKP mener jeg ( enklere å få tak i) På Silvermoon har jeg sett flere paladiner med OEB enn warriors... *Skutt i huet* Samme på Daggerspine. Der går Bonereaver\etc til Paladins ( ) glad jeg ikke spiller der. håper det er warriorene som er tjukke og huet og passer ( omg sverd spec sucks) , og ikke guild ...
Xtra Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Looken på Halberd of Smithing og Zin Rokh er så utrolig mye kulere enn OEB. OEB er et bra våpen men imo ser den utrolig dårlig laget ut.
Dandar Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) og ikke guild ... Det er guild. Gutgore går til Hunters bland annet. (Dette er bare noen få guilds da) Endret 24. september 2005 av Dandar
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Looken på Halberd of Smithing og Zin Rokh er så utrolig mye kulere enn OEB. OEB er et bra våpen men imo ser den utrolig dårlig laget ut. OEB ser dritbra ut
GRendal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 og ikke guild ... Det er guild. Gutgore går til Hunters bland annet. (Dette er bare noen få guilds da) herregud. glad jeg ikke er der.
John Keats Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg er der med min 53 rogue har en rogue. Glad mainen er på al'akir
Lacim Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Proccen på polearmen kan gå helt opp mot 2000. Etter hva jeg har forstått, vil Enrage øke damageoutputten på proccen i tillegg. Alt i alt er begge to våpna klare. Så for ikke lenge siden en post på US-warrior forum om hvilke våpen som var best, og det er ingen tvil. Sverd er best, men bare litt bedre enn øks/polearm. Tenk deg burstdamage med Swordspec og Hand of Justice-proc samtidig.
GRendal Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Proccen på polearmen kan gå helt opp mot 2000. Etter hva jeg har forstått, vil Enrage øke damageoutputten på proccen i tillegg. Alt i alt er begge to våpna klare. Så for ikke lenge siden en post på US-warrior forum om hvilke våpen som var best, og det er ingen tvil. Sverd er best, men bare litt bedre enn øks/polearm. Tenk deg burstdamage med Swordspec og Hand of Justice-proc samtidig. hehe enig. Er det mulig å få 2xHoJ eller er den uniQue?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå