Gå til innhold

Anbefalt spenningsserie: Prison Break

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.. ble fristet til å sjekke dette, og har sett to episoder. Virker brukbart, men det er vel mye preik og da blir det for vanskelig å få skikkelig fatt i alt når det ikke er tekst. :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Episode 7 var fin den, men nå er det på høy tid at T-Bag blir satt på plass en gang for alle. Den mannen er jaggu ikke mye god.

Btw, noen som vet hvorfor det blir hele 3 uker til neste episode?

Skrevet

Serien vil vare i 22 episoder, ikke 13, ifølge artikkel jeg leste om serien nylig. Kan se om jeg finner en linkt til den.

Dette var en bra serie som virkelig blir fast inventar på tv'en for min del. :thumbup:

Skrevet

Det er synd at den har en pause på 3 uker :(

Hvordan skal de klare å dra serien ut til 22 episoder uten at den blir kjedelig? :ermm:

Skrevet
Det er synd at den har en pause på 3 uker  :(

Hvordan skal de klare å dra serien ut til 22 episoder uten at den blir kjedelig?  :ermm:

5007723[/snapback]

De får det nok til. Selv lurte jeg på hvordan man ville klare mer enn 3 episoder med det plottet, men de har overgått min forventning. Men blir nok noe "død tid" fra 13-18 sikkert. Er vanlig at man først planlegger 11-13 episoder, og så bestiller en full sesong om det blir en hit.

Gjør den det bra nok så blir det sikkert en sesong 2 også, på en eller annen finurlig måte. Er jo USA det er snakk om, både Lost og The 4400 skulle vært ferdig for lenge siden, men vi vet jo hvordan det gikk ;)

Skrevet

Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. :p

Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost.

Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8.

Skrevet
Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. :p

Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost.

Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8.

5018665[/snapback]

For your information, they have planned 22 episodes. :cry:

Skrevet

"This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break"

Link: http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html

Ja nå har FOX bestilt 9 episoder til (var orginalt 13)..

Håper det ikke blir kjedelig når de skal være så mange episoder. :-S

Skrevet

Da var vi igang igjen. Var redd tittingen ville ta helt slutt nå som Lost tar pause, men så begynner heldigvis Prison Break i dag.

nok å finne på nett i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...