Gå til innhold

lcd display i kabinett

SOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lcd display i kabinettet mitt som skal vise tempratur på cpu og klokka osv.... men koss koble eg den til ? må eg ha et spesielt hoverkort som har kontakt koplinger? kontaktene i ledningene som kommer fra displayet har koplinger som cpu vifta passer i. og det er en cpu, sys-f og sys-r. koss virke detta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tror du skal loble strømmen fra lcden til cpuen.... er ikke sikker... sjekk om det kan gå :roll:

EDIT: Helt helt feil... glem det jeg sa :blush:

Endret av lars91
Skrevet
tror du skal loble strømmen fra lcden til cpuen.... er ikke sikker... sjekk om det kan gå :roll:

EDIT: Helt helt feil... glem det jeg sa :blush:

La meg gjette... du har ikke bygget no maskin før?

Vi må nesten vite hva slags utstyr du har for at vi kan hjelpe deg... Er som å gå på en bil side og si: "Bilen min funker ikke, hvordan fikser jeg den? (Jeg vet ikke hva slags bil det er....)

Skrevet

har jo skrevet ka utstyr eg har.... lcd displayet er innebygd i kabinettet, står ikke noe ka type det er selve displayet.

Skrevet

har funnet ut av det no, men har et sprsm. Kor skal temp. sensoren festes?? mellom cpu og kjøeribber?

Skrevet
har funnet ut av det no, men har et sprsm. Kor skal temp. sensoren festes?? mellom cpu og kjøeribber?

Nei. Da blir det dårlig med kjøling.

Fest den på kjøleribben, nærmest mulig prossessor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...