Kyppre Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#blizzard kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!
Xtra Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Så ingenting om at soul shards ikke ble stackable... meg som leste feil? eller har Blizzard enda ikke klart å fikse på det?
Tbau5 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) "Concerning Damage over Time Spells (DoTs), in patch 1.8 we’ve lowered the duration of Corruption and Curse of Agony, increasing the damage per tick. Rest assured that the total damage over the entire duration is identical. Once this change is in effect, players should notice an increase to the frequency at which these DoTs apply their maximum potential for damage, especially in PvP encounters which often end quickly." Dårlig nyhet for meg som liker å tanke med succubus. Edit: Synd med ruin.. 21 talentpoeng burde nå bety noe da.. Edit2: Dette kaller jeg egentlig gode nyheter for PvP-warlock. Jeg spiller dog på PvP-server, men PvE-delen er jo den store hverdag. Endret 23. september 2005 av zetor;)
amarios Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ble ikke imponert av disse såkalte forbedringene...
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 synes "forbedringene" suger!! hvorfor ikke gjøre noe med soulshard istedenfor og ta fear på deathcoil? hvorfor nerfe ruin når WL er nok nerfa fra før
stranden Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Helt CP eller folk? Disse forbedringene er sinnsyk bra. Lower duration on DoTs eier, mer dmg per tick. Blir mer som SWP da. Death Coil blir jo helt sinnsykt med fear og 2 min CD. Destru vet jeg ikke, men høres bra ut. Super bra changes imo, men må prøves ut før jeg kan være helt sikker
Bautastein Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Bra forandringer, men med en liten bismak. Virker som blizzard har hørt på whining fra andre om høye shadowbolt-crits.
Sigga Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hva er dette soulshards problemet alle warlocks snakker om? Har aldri spillt klassen, så er bare litt nysgjerrig.
chokke Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hva er dette soulshards problemet alle warlocks snakker om? Har aldri spillt klassen, så er bare litt nysgjerrig. at man trenger ss for alle mulige spells nesten, og det tar dritlang tid å farme dem og de brennes opp på 5 min, og de er ikke stackable så hvvis man har med seg 20 stykk, bruker man 20 plasser i inv.
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hva er dette soulshards problemet alle warlocks snakker om? Har aldri spillt klassen, så er bare litt nysgjerrig. man tar drain soul på en mob/pvp... og så dør dyret/pvp og man får en dum soulshard man må ha for og bruke kraftige angrep.. den brukes oppp fort
Sigga Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Oja, og soulshardene bruker forfedelig mye plass?
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Oja, og soulshardene bruker forfedelig mye plass? ja pleier og ha en 16 slot for soulshards
Plomma2 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Oja, og soulshardene bruker forfedelig mye plass? ja pleier og ha en 16 slot for soulshards Jeg har 2, noen ganger 3..
Bautastein Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Oja, og soulshardene bruker forfedelig mye plass? ja pleier og ha en 16 slot for soulshards Jeg har 2, noen ganger 3.. Det ville vi vel hatt uansett, problemet er at de ikke stacker. Dvs 1 shard tar 1 plass.
Bamse_ Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Skal ikke begynne å whine på ruin nerfen før jeg ser hvor mye de setter ned bonusen med, så fram til da så er jeg bare happy happy for bedre death coil
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 får vi nye points og sette i talents når 1.8.0 kommer?
Bautastein Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 får vi nye points og sette i talents når 1.8.0 kommer? nei
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 faen da ville ha nye talents og sette:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå