Gå til innhold

Hva er det som er så bra med BF2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er noe som er spesielt bra med spillet... Men når man samarbeider og klarer seg i en game... Da er det fett... PS: Grafikken er ikke noe imponerende... Hehe

Skrevet
men ingen har vel idag klart å lage noe større antall spillere uten å få seriøse laggproblemer. (JointOps hadde fler spillere men hele spillet lagget som bare fy).

Der er jeg uenig. Har ikke hatt noen nevneverdige laggproblemer når det har vært 150 spillere i Joint Ops. Selv ikke på Twin Islands kartet har det lagget.

Personlig foretrekker jeg Joints Ops over Battlefield 2. God miks av bakke, luft og vann kjøretøy. Stoooore kart og masse folk.

Skrevet
men ingen har vel idag klart å lage noe større antall spillere uten å få seriøse laggproblemer. (JointOps hadde fler spillere men hele spillet lagget som bare fy).

Der er jeg uenig. Har ikke hatt noen nevneverdige laggproblemer når det har vært 150 spillere i Joint Ops. Selv ikke på Twin Islands kartet har det lagget.

Personlig foretrekker jeg Joints Ops over Battlefield 2. God miks av bakke, luft og vann kjøretøy. Stoooore kart og masse folk.

Det kan hende at det først og fremst var grafikkmotoren som var dårlig på JointOps da det bedret seg noe ved å kjøre lave settings på grafikken. Men fortsatt var man nødt til å drive med overdrevent "lead" når man skyter og det hele hadde en relativt "shaky" og hakkete følelse over seg.(Og jeg hadde god ping). Minnet meg om i "gamle dager" da jeg satt med modem og spilte multiplayer spill.

Men balansen virket helt klart bedre på Joint Ops. Der var det ikke mulig å dominere totalt med enkelte kjøretøyer slik som man ser i BF2.

Skrevet

For å si det slik, EA kjøper reviews, dvs, de kan gi gmaespy penger for å gi dem 98%,

derfor, slik som alle EA spill er bf2 overrata.

Skrevet

CoD er det mest realistiske spillet jeg har spilt.

Man hører bomber langt unna, i en slik lyd at du tror det er rett utenfor huset ditt.

Det er helt sykt.

Men i BF2 der blir alt litt annerledes.

Det er kult, men med 512MB minne, 2.0Ghz og 128Mb grafikk kort er det ikke særlig morsomt.

Gleder meg til jeg får ny pc engang, se hvordan det virkelige battlefield 2 er. Med alt på fullt.

Skal selfølgelig ha GeForce FX7800 512Mb GTX HDTV kortet.

DA blir bf2 morsomt å spille.

Skrevet
Men balansen virket helt klart bedre på Joint Ops. Der var det ikke mulig å dominere totalt med enkelte kjøretøyer slik som man ser i BF2.

Ja! Det er en av hovedtingene som gjør at jeg aldri falt helt for BF2. Og man er mer avhening av teamwork for å få gjort noe fornuftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...