superreven Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Er lvl 22, har 140 i skinning.. lurer på om det finnes en guide til hvor man bør "jakte" for å skille raskest i skinning?
kårekårelimihåret Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Er lvl 22, har 140 i skinning.. lurer på om det finnes en guide til hvor man bør "jakte" for å skille raskest i skinning? Eh? trenger vel ingen guide for det, drep dyr på din level. skill delt på 5= høyeste level dyr du kan skinne.
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) Easy peasy: skin ting som er oransje. Er det rødt, skin litt mer oransje saker. Endret 23. september 2005 av psilocybe
Hr Kotelett Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Er lvl 22, har 140 i skinning.. lurer på om det finnes en guide til hvor man bør "jakte" for å skille raskest i skinning? Eh? trenger vel ingen guide for det, drep dyr på din level. skill delt på 5= høyeste level dyr du kan skinne. Det mattestykket der er ganske greit. for da vet du hvilket maks lvl et beast kan være for å skinne det. Visst du har tenkt å skinne en lvl 30 mob så må du altså ha 150 i skinning, 31 - 155 osv osv. Skulle begynne å queste i STV og der nede er mobsene 30+ og jeg hadde 145 i skinnig, så jeg stikker opp igjen til Duskwood for å drepe nok beasts for å øke skinningskillen min til lvl 150 for å kunne få fullt utbytte av tiden min i STV. Når jeg endelig har fått skillen min opptil 150 og har kommet meg ned igjen til STV, og begynner å skinne mine første lvl 30 beasts, finner jeg ut at skillpointen min ikke øker. Dang, jeg er capped på 150, og må da ta turen til til Stormwind og lære meg å skinne opptil 225. Tok sin tid ja. Så moralen er: Sørg for at du har nok skillpoints til å kunne skinne de mobsa du møter på, og at du har oppgradert skinningen din sånn at du ikke når cap'en med en gang du begynner å queste.
chokke Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 gang lvlen din med 5 og legg til 15-20 for å alltid kunne skinne der du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå