sheherezade Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hvor lang tid pleier det å gå før dere som er Chess kunder får svar på mailhenvendelser til kundeservice? Har nå mailet dem to ganger. Den første gangen tok det godt over 2 uker før jeg fikk svar, den andre mailen sendte jeg for en uke siden og har enda ikke fått svar på....
Hedonism Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Da jeg var kunde hos Chess brukte de mellom 2-7 dager på å svare henvendelser via mail, men det varierte etter hvor "komplisert" spørsmålet var. For en enkel endring av abbonementet brukte de like under 2 dager, mens ved et fakturaspørsmål tok det 7 dager..
sheherezade Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Det er jo litt morsomt at de setter opp et abonnement(Chess Knock Out) som folk skal administrere selv via epost også gidder de ikke å svare på henvendelser via mail.
pologutt Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Chess er håpløs på kundesørvis, og ikke det spor bedre enn andre, snarere tvert i mot. Hos meg tok det ofte mellom 1 og 2 uker. Da snakker vi om banale og enkle spørsmål!
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 At dette gjelder kun Chess-knockout stemmer ikke. Jeg hadde Chess-kontantkort, de brukte ca 1-2 uker på å svare meg. ==> HÅPLØS kundeservice!
sheherezade Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Hva med å ringe dem? Det koster 10kr minuttet
pologutt Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 For knock-out koster det en formie. For de med vanlig abonnement er det "normal" pris.
Cowboystrekk Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Trikset er å ringe det "gamle" 8-sifrede nummeret deres Husker det ikke nå lenger siden jeg ikke har chess nå, men det skal være enkelt å finne det. Eller du kan ringe fra en hvilken som helst fast-tlf
sheherezade Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Har nå endelig fått svar fra Chess nesten to uker etter at jeg sendte henvendelsen. Personlig så synes jeg dette er for dårlig og håper at det bare skyldes ekstra pågang i forbindelse med eierskiftet og ikke at Chess nå har blitt for store til å bry seg.
pologutt Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Eierskifte bør ikke ha noe med responstiden på mail å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå