Gå til innhold

Chess kundeservice. Trege med å svare på mail?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid pleier det å gå før dere som er Chess kunder får svar på mailhenvendelser til kundeservice?

Har nå mailet dem to ganger. Den første gangen tok det godt over 2 uker før jeg fikk svar, den andre mailen sendte jeg for en uke siden og har enda ikke fått svar på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var kunde hos Chess brukte de mellom 2-7 dager på å svare henvendelser via mail, men det varierte etter hvor "komplisert" spørsmålet var. For en enkel endring av abbonementet brukte de like under 2 dager, mens ved et fakturaspørsmål tok det 7 dager..

Skrevet

Det er jo litt morsomt at de setter opp et abonnement(Chess Knock Out) som folk skal administrere selv via epost også gidder de ikke å svare på henvendelser via mail. :ermm:

Skrevet

Chess er håpløs på kundesørvis, og ikke det spor bedre enn andre, snarere tvert i mot. Hos meg tok det ofte mellom 1 og 2 uker. Da snakker vi om banale og enkle spørsmål!

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

At dette gjelder kun Chess-knockout stemmer ikke. Jeg hadde Chess-kontantkort, de brukte ca 1-2 uker på å svare meg. ==> HÅPLØS kundeservice!

Skrevet

Trikset er å ringe det "gamle" 8-sifrede nummeret deres :) Husker det ikke nå lenger siden jeg ikke har chess nå, men det skal være enkelt å finne det. Eller du kan ringe fra en hvilken som helst fast-tlf

Skrevet

Har nå endelig fått svar fra Chess nesten to uker etter at jeg sendte henvendelsen. Personlig så synes jeg dette er for dårlig og håper at det bare skyldes ekstra pågang i forbindelse med eierskiftet og ikke at Chess nå har blitt for store til å bry seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...