Gå til innhold

Lazy-heal mod request.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva blir automatisert?

Targeting av person med lavest hp etc, det er jo det som skiller gode fra dårlige healere :p og selvsagt spellt u velger å kaste..

jepp, og det ville også være et dødfødt add-on. Hva med en hunter som står utenfor AoE range med plasteret sitt klart har 18% HP igjen og MT står foran med 20%.

Lenke til kommentar
Alle mods som automatiserer noe i spillet burde bli forbudt. Viss du ikke klarer å heale på vanlig måte, så skift klasse.

 

Altså, jeg regner med at du har erfaring med "renjøring" av molten core(og hvor enormt kjedelig det er som healer, spesielt når man har gjort det 20 ganger før).

Det er da ikke snakk om noen som helst from for automatisering.

Hadde det vært automatisering ville jeg ikke trenge å trykke ned en knapp for at den skal funke.

INGEN mods kan på noen som helst måte automatisere noe i wow(blizzard har lagt sperrer for det).Det er også strengt forbutt og går under kategorien "botting - tredje partiprogram."

 

 

det er jo det som skiller gode fra dårlige healere tongue.gif og selvsagt spellt u velger å kaste..

 

Sier du at det som skiller gode fra dårlige healere, er rett og slett hvor raske de er til å se igjennom statusen til 40 "bars"?

Eller tror du at jeg kommer til å bruke denne modden på bosser som, broodloard lashslayer, firemaw, vaelstrasz, (i kamper som spiller så mye på aggro management).

 

 

Ja, jeg fant en macro tilslutt, den har en bugg derimot, som gjør at når noen i raidet er offline, så funker den ikke, fordi at den targeter den offline personen, og vil begynne å kaste en flash heal.

 

Her er den hvertfall:

/script w=0; for i=1, 40, 1 do c = UnitHealthMax("raid" .. i) - UnitHealth("raid" .. i); if w < c and not UnitIsDeadOrGhost("raid" .. i) then w = c; n = i; end end TargetUnit("raid" .. n); if ( w > 1400 ) then CastSpellByName("Flash Heal(Rank 7)"); end

 

1400 står for minimum skaden som må være gjort. Og så kan man bare sette inn egen healing spell isteden for Flash Heal(Rank7) vist du er en druid, paladin, shaman. ect... (evnt, en renew.)

 

 

EDIT: orker ikke å fikse skrivefeil.

Lenke til kommentar

Skjønner fremdeles ikke poenget. Joda, MC blir kjipt når du skal renske hele skiten, 4 timer med med spamming av heal rank 2/greater heal+renew/flash heal, decursive....

 

Men hva er poenget med å bare spamme en knapp til du går oom? Du vil jo mest sannsynlig waste en god del mana på folk du ikke skal heale. Bare min mening.

Lenke til kommentar
Fant denne på wow-europe forumet

 

/script CT_RA_Emergency_TargetMember(1);

/cast Flash Heal(Rank 7)

/decursive

/script ClearTarget()

¨

krever ctra og decursive

 

Trykk knappen gjentatte ganger. :tease:

Det der blir akkurat det samme some å spamme venstre musetast på øverste member i emergency monitor, som nesten er enklere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...