Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser med begeistring på at Hardware.no holder på med å redesigne sine sider og tenkte at Sourcecode.no også kunne trengt et nytt design. Slik som sidene er nå synes jeg det er for stor forskjell mellom de ulike språk-kategoriene og kvaliteten på designet er relativt dårlig. Nå er ikke jeg sikker på om Sverre eller Vegard har noe på lur, men jeg har de siste dagene jobbet med et forslag til nytt design som jeg kommer til å laste opp snart (http://sourcecode.no/cpp/). Hadde vært fint å fått litt feedback på hvilke tanker dere (både administratorer og brukere) har om å redesigne sidene.

 

_________________

Morten Vik

[email protected]

http://www.sourcecode.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Magellan på 2001-11-28 22:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Eg har ikkje noko imot å skifta design, men å gjere dette før me lanserer offisielt, vil vera dumt. Har nettopp tilbrakt mykje tid på å HTML-validera Delphi-sidene, og det gjenstår framleis mykje arbeid. Det tok meg 4 timar å validere berre framsida. Designet me har allereie er oversiktleg og greit, og eg føler ikkje at det vil vera rett å bytta design på dette tidspunktet. Er sjølv svært nøgd med designet på Delphi-sidene, men eg kan sjølvsagt sjå at det kan gjerast forbetringar.

 

Ein anna ting vil vere dette: Om me skal bytta design, må dette gjerast samstundes på alle seksjonane. Designa på dei ulike seksjonane bør vera liknande (evt. like, med ulike fargar, slik som no), slik at folk ikkje vert forvirra når dei surfar gjennom dei ulike seksjonane.

Lenke til kommentar

Hmm, bruker dere ikke noe .shtml eller annen form for include? Ingen felles filer for designet? På hjemmesidene mine (som riktinok ikke innehold alt for mye) kunne jeg endre designet på hele siten (20 sider ca.) ved å endre to-tre filer.

 

Får undskylde meg hvis dette er helt idiotisk da. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...